8-Ball Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Har plextor 708A og lurer på hva som er det beste medie og hvilke plater som er meget bra til denne brenneren samt kvaliteten på filmene? Lurer på en annen liten ting, blir dvd copi av copi dårlig kvalitet? Lenke til kommentar
vigilante Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Verbatim er safe bet og div laget av Tayio Yuden. DVD er digitalt, det vil si at kopien aldri forringes ved kopiering. Digital lagring leses som 0 og 1 tall, dvs at så lenge platen ikke er fysisk skadet så den leser "tallrekken" feil er kopien 100% identisk med platen den ble kopiert fra....du kan kopiere fra plate til plate i det uendelige. Tog du an? Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Verbatim 4x DVD+R er veldig bra, klarte til og med å brenne dem i 12x med min Nec 3500 AG. Da uten orginal firmware. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Taiyo Yuden (f.eks Verbatim pastell) er det beste - men koster. Verbatim er bra. Flere andre burde også virke helt greit, f.eks Datawrite 8x DVD+R, eProformance 4x og 8x DVD+R osv Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Hvor får man tak på Taiyo Yuden plater ? Stemmer dette med kopi av kopi? Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) Jeg bare MÅ anbefale www.norwaydisc.no.. Og ja, som vigilante sier: Kopi, kopi, kopi ,kopi... Så lenge du orker og holde på! Blir ikke værre kvalitet! MEN, brenner du med dårlige plater, bør du passe på litt. Her kan det skje feil, både ved brenning og lesing av plater. Nettopp på grunn av dårlig plate kvalitet. Gode plater er et must! Bruke heller noen kroner ekstra på gode plater! DISSE har jeg god erfaring med. Og de er billige også, og med GOD kvalitet! Endret 17. september 2004 av SinIC Lenke til kommentar
leffa Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Godt utvalg på www.brenner.no også. Kjøpte meg ein spindel me princo 4x har funka bra for min del. Andre som har gode eller dårlige erfaringer med dei?? Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Godt utvalg på www.brenner.no også. Kjøpte meg ein spindel me princo 4x har funka bra for min del. Andre som har gode eller dårlige erfaringer med dei?? Ja det har meget godt utvalg de også. De Princo platene skal du ikke se vekk fra at er de samme platene (med annen logo) som jeg har fra Thats Write. Platene er greie nok de, men har plater inni mellom jeg får feilbrenning (korrupte filer) på. Men fikk de billig, så slikt går an og leve med. Du vet forresten om TRÅDEN til OC-FREAK? En av dette forumets beste tråder! Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 That`s write 4.7GB +R (4x) platene på 25spindel til 119,- hos komplett er vel heller ikke så gale. Jeg har brent gjennom en spindel i dag på 8x uten problemer (3500AG med 2.16 firmware (orginalen). Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Du vet forresten om TRÅDEN til OC-FREAK? En av dette forumets beste tråder! Kjempebra link. Så ikke tråden tidligere. Takker for bra respons og hjelp Mvh 8-Ball Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 That`s write 4.7GB +R (4x) platene på 25spindel til 119,- hos komplett er vel heller ikke så gale. Jeg har brent gjennom en spindel i dag på 8x uten problemer (3500AG med 2.16 firmware (orginalen). Har du media koden på de? Har kjøpt 2 ganger Thats Write fra Komplett.. Første gang var det noe "Ukens Tilbud" på Thats Write med DVD cover. Coverene var svarte og det var en super kvalitet på platene! Andre gangen var det også "Ukens Tilbud". Samme tilbudet også. Og fornøyd som jeg var, bestilte jeg MASSE dvd`er. Denne gangen kom de i blanke covere. Og en heller middels, eller dårlig kvalitet. Koden: OPTODISCOR4.8. Ble skuffet over de. Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 De siste er "RICOHJPN R01" (det var det jeg fikk da jeg bestilte her om dagen). Skal være gode (R02 fikk 87% i tråden til OC-Freak) og de har 2000+ Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 De siste er "RICOHJPN R01" (det var det jeg fikk da jeg bestilte her om dagen). Skal være gode (R02 fikk 87% i tråden til OC-Freak) og de har 2000+ Hehe. Gode plater det ja! De har jeg også! Bare jeg har plater fra Imation. Er knall fornøyd med dem! 8x glatt! Og så er de billige. Det er jo heller ingen bakdel! Lenke til kommentar
rlz Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Jeg liker That's Write. Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 De siste er "RICOHJPN R01" (det var det jeg fikk da jeg bestilte her om dagen). Skal være gode (R02 fikk 87% i tråden til OC-Freak) og de har 2000+ Funker utmerket i Plextor PX-708. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå