kindings Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Jeg liker Railroad Tycoon 3 meget godt. Etter å ha prøvd RT3 kan jeg si meg enig, selv om det kanskje er noe simplistisk og ikke like vandannende som TTD/Locomotion Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Takk for lenkene... Men vi burde kansje starte en tråd her på forumet , der vi kan poste scenarioene vi har laget selv? Det kan selvsagt være en idé, men om det ville blitt mye aktivitet i en slik tråd vet jeg ikke. Om du lager noen gode scenarios kan du selvsagt lage en tråd om dem og oppfordre andre til å poste sine scenarios der. Har lite for seg å starte en slik tråd før det er noe å tilby i alle fall. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Nå er det en patch ute. Du finner den her. File Details Tutorial 1 road vehicle failed to start at end of tutorial (only affected US V4.02.168). Vehicles would occasionally overtake even if road wasn't clear (could also cause 2 player game to go out of sync). Using scenario editor to generate large worlds with high number of large cities resulted in industries failing to animate. Removing a broken-down power car from trains with multiple power cars could leave train in permanently broken down state. Routing problems with trains approaching multiple-track stations. Entering blank name when setting station name caused crash. Ships and aircraft could be sold while broken down. Displaying town list or industry list window in scenario editor and then generating new landscape could cause crash. "Please insert your CD" message not translated (German only). Trains wouldn't unload and load if breakdown on approach to station. Construction possible while quit confirmation window displayed and game paused. Gridlock possible if both aircraft and helicopters used at large airport. Certain combinations of train vehicles could cause trains to be automatically removed from track when train is reversed. Sea level option in scenario editor caused inconsistent results at values over +28 - Fixed (now restricted to +28) Endret 14. november 2004 av alexf Lenke til kommentar
mashiharu Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Føler bare at jeg MÅ nevne open source prosjektet som er igang for å lage en åpen Transport Tycoon Deluxe. Se: OpenTTD project Endret 14. november 2004 av mashiharu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg