Klyngve Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Hei. Her kommer nok et newbiespørsmål om kamera. Jeg har ikke mye peiling på kamera, har aldri eid et før, og har ikke tatt mange bilder i mitt liv. Jeg vil gjerne gjøre noe med dette, og vil begynne med et greit digitalt kamera (og kanskje satse på litt bedre kamera etterhvert). Jeg tenker at hovedbruken blir å ta bilder fra turer (i fjell og daler, ferier, osv), fra fester, skole, trening, og andre ting. Hovedsakelig blir det nok bilder fra fester, treninger, stevner og lignende. Jeg tenker i prisklassen 2500-3500. 3-4MP, 3xoptisk zoom (eller mer), og god optikk - lysfølsomt. Har sett litt på: Minolta DiMAGE Xg, Nikon Coolpix 3700, Casio Exilim EX-Z40. Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Jeg ejer selv Nikon Coolpix 3700 og er utrolig tilfreds med det. Det kunne evt være kameraet for dig Det er et lille kamera du kan have med overalt. Men hvis du vil have manuelle muligheder vil jeg anbefale dig at kigge på Canons A-serie (70, 75, 80) Lenke til kommentar
Klyngve Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 Takk for svar. Har allerede bestilt Sony cybershot dcl100 nå. Gleder meg til det kommer i posten Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Held og lykke med det Det var ikke blandt dem du selv havde foreslået, men jeg tror det er et godt kamera. Giv gerne tilbagemeldinger når du har prøvet det ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå