Joachim_F Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Novalogic kunngjorde i går at de vil lansere en ekspansjonspakke til Joint Operations. Denne vil blant annet introdusere ordentlige stridsvogner. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Dette spillet er utrolig bra. Fortjener mer oppmerksomhet (selv om det selger relativt bra i Norge). Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 liker ikke at de skal lage keramiske beskyttelsesdrakter, syns folka tåler mer en nok som de gjør. men hvis foreksempel det skulle bare gå an å bruke de når man skal fjerne miner eller noe, kunne det vært kult Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 whooohohohooh 150 spillere online Lenke til kommentar
Oz370 Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 whooohohohooh 150 spillere online har alltid vært 150 spillere , hehe.. skal vistnok også være fallskjermer med i ekspansjonspakken men dirtbikes blir helt rått Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 når man spiller 150 stykker bli det bare rot og mas, liker det best når det er 60-80 folk jeg. Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Ser bra ut. Bare synd at nesten alle de bra serverne blir ødelagt av at 40 av 50 spillere skal verra sniper. Blir litt for dumt. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Ser bra ut. Bare synd at nesten alle de bra serverne blir ødelagt av at 40 av 50 spillere skal verra sniper. Blir litt for dumt. Snipers er undergangen til mange online-spill. Server-admins burde ta tips fra de DoD-serverene jeg spiller på. Der er det begrenset til en eller to snipere på hvert lag. Man får aldri gjort noen objectives hvis 3/4 av laget ligger og sniper. Lenke til kommentar
Oz370 Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 kom dere ut og join en squad/clan.. d er da d virkelig begynner å bli gøy! da er d lite sannsynlig at halve laget sniper Og til deg som sier at 150 spilere blir for rotete, du trenger ikke å spille på en 150 server! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 syns folka tåler mer en nok som de gjør. Hvahva-HVA?! Det var jo en av de STOOORE minusene ved spillet (mener MANGE spill-anmeldere) Folk tålte alt for LITE! Man gikk til en fiende-base, ble drept, og måtte begynne i hoved-basen og vente noen minutter på at et kjøretøy skulle spawne... Så kjørte man tilbake til den basen man skulle ta over, og ble drept der (om man ikke ble sprengt i småbiter på veien dit da) Anyways, KJEMPE bra at folk tåler mer! Noe jeg hadde håpet på i en eventuell etterkommer/expansion! Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Ooooohh!! Dette blir bra!! Joint Ops er nesten det eneste jeg spiller for tiden.. Hvilken servere holder dere til på? Ser det nesten aldri er folk på de norske serverne. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Ooooohh!! Dette blir bra!! Joint Ops er nesten det eneste jeg spiller for tiden.. Hvilken servere holder dere til på? Ser det nesten aldri er folk på de norske serverne. Tja, hovedsaklig er jeg på de serverne med lavest ping, men jeg ser alltid etter om det er noen svenske eller Norske servere som er en del folk på! (og som har lav ping ) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) [iC,20/09/2004 : 17:22] syns folka tåler mer en nok som de gjør. Hvahva-HVA?! Det var jo en av de STOOORE minusene ved spillet (mener MANGE spill-anmeldere) Folk tålte alt for LITE! Man gikk til en fiende-base, ble drept, og måtte begynne i hoved-basen og vente noen minutter på at et kjøretøy skulle spawne... Så kjørte man tilbake til den basen man skulle ta over, og ble drept der (om man ikke ble sprengt i småbiter på veien dit da) Anyways, KJEMPE bra at folk tåler mer! Noe jeg hadde håpet på i en eventuell etterkommer/expansion! det er en grunn til at jeg ikke spilller andre online spill, hater å tømme et magasin i en kar uten at han merker noe Endret 20. september 2004 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 [iC,20/09/2004 : 17:22] syns folka tåler mer en nok som de gjør. Hvahva-HVA?! Det var jo en av de STOOORE minusene ved spillet (mener MANGE spill-anmeldere) Folk tålte alt for LITE! Man gikk til en fiende-base, ble drept, og måtte begynne i hoved-basen og vente noen minutter på at et kjøretøy skulle spawne... Så kjørte man tilbake til den basen man skulle ta over, og ble drept der (om man ikke ble sprengt i småbiter på veien dit da) Anyways, KJEMPE bra at folk tåler mer! Noe jeg hadde håpet på i en eventuell etterkommer/expansion! det er en grunn til at jeg ikke spilller andre online spill, hater å tømme et magasin i en kar uten at han merker noe Det finnes en mellom-ting mellom 30 skudd og èt skudd! På slike spill hvor man beveger seg over svæææære områder, så SKAL det ikke være slik at du tåler ei kule før du dør! Kjøretøyene tåler også litt for lite... Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Det eneste som tåler for lite i Joint Ops er de pansra kjøretøyene IMO. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg