Joachim_F Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Activision har lansert en demo av Call of Duty: United Offensive, den første ekspansjonspakken til skytespillet Call of Duty. Les artikkelen her Lenke til kommentar
ttt Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 laster ned. håper bare at den vert lengre (og betre) enn medal of honor demoen. Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Dritbra demo! Kan knapt vente på spillet Mye bedre enn de andre bedritne spillene som har kommet ut, som conflict vietnam, shellshock vietnam etc.. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Jepp, den demoen var sinnsykt kul! Trist at jeg må kjøpe Call of Duty om jeg vil ha United Offensive Lenke til kommentar
ttt Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Trist at jeg må kjøpe Call of Duty om jeg vil ha United Offensive men det er vert det. CoD er ganske artig. og likte du denne demoen, vil du og like "vanleg" CoD. du får det sikkert billeg i enkelte butikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg