Mnemonic Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Jeg har en iBook G3 466Mhz med original 10GB harddisk. Jeg har byttet ut den, men når jeg prøver å installere osx finner ikke installasjonsprogrammet noen disk å installere det på!? Hva kan være galt? Lenke til kommentar
Mnemonic Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Jeg har omsider funnet disken i "diskverktøy" eller noe i den duren, men uansett hvilket filsystem jeg velger, vil ikke osx installeres på den fordi "den ikke kan starte fra disken". Jeg har hatt mac i kun en uke, så jeg er ikke noen wiz... Hjelp meg please! Lenke til kommentar
Mnemonic Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Det siste jeg har gjort er å lage to partisjoner. En unix boot partisjon og en extended filpartisjon. Jeg ble frustrert, og slo av maskina. Når jeg skrudde den på igjen kommer det bare opp et stopptegn (en Ø med streken andre veien) og jeg kommer ikke videre. Alt stopper helt opp. Hva søren feiler det osx/maksina mi? Lenke til kommentar
Mnemonic Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Problemet er løst. Jeg måtte bare holde inn Alt, mens jeg skrudde på pcen. Da fungerte plutselig alt flott! Hvis noen andre støter på samme problem, er det bare å ta kontakt via pm eller mail. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå