Sir_cruz Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Hva heter den A-moe lingnende sangen med Over the rainbow ? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Du har vel allerede postet denne under musikk? Dessuten finnes det en lignende tråd som tar opp denne problematikken. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 (endret) Du har vel allerede postet denne under musikk? Dessuten finnes det en lignende tråd som tar opp denne problematikken. ok, men folk på musikk virker så lite aktive . men jeg har søkt på de stedene det er og søke på og finner ikke noe på den sangen Endret 17. september 2004 av Chris_p4_2.8@800 Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 hadde jeg visst det,ville jeg aldri sagt det...grunnet at A-Moe er noe av det værste som noengang har blitt spilt inn,og folk burde spares... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 hadde jeg visst det,ville jeg aldri sagt det...grunnet at A-Moe er noe av det værste som noengang har blitt spilt inn,og folk burde spares... Tosk! Jeg kan prøve å være til hjelp. Antar du mener "somewhere over the rainbow" med en trancevri eller noe slikt. Disse har versjoner av "over the rainbow" +. Se om du finner det du er ute etter trådstarter. Judy Garland - Over The Rainbow Willie Nelson - Over the Rainbow Eva Cassidy - Over The Rainbow Faith Hill - Over The Rainbow Fitzgerald Ella - Over The Rainbow Moffatts, The - Over The Rainbow Linda Eder - Over The Rainbow Erasure - Over The Rainbow Me First And The Gimme Gimmes - Over The Rainbow Martina Mcbride - Over the Rainbow Freedom Call - Over The Rainbow Israel Kamakawiwo Ole' - Over The Rainbow/What A Wonderful World Selena - Somewhere Over The Rainbow Tori Amos - Somewhere Over The Rainbow Jimi Hendrix - Somewhere Over The Rainbow Mel C - Somewhere Over The Rainbow Goo Goo Dolls - Somewhere Over The Rainbow Kimberley Locke - Somewhere Over The Rainbow Ray Charles - Somewhere Over The Rainbow Jewel - Somewhere Over The Rainbow Tviler egentlig, det jeg ser her er en gjeng med gode, gamle klassikere, punkversjoner, rockeversjoner og powermetal-versjoner. :-\ Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Marusha - Over The Rainbow? Tehcno-mæl. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Nå har jo A.Moe en sang som heter Over the rainbow. Og den er på vei til Chris. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Du har vel allerede postet denne under musikk? Dessuten finnes det en lignende tråd som tar opp denne problematikken. Shtemmer. Stenges pga feilpost. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg