twarr Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 heisann! Skal flytte Z-680 settet mitt til et annet rom, og der trenger jeg lengre kabler... Hvilke kabler vil dere anbefale å kjøpe? De bør være 100 % av samme type, for jeg leste om en som sprengte alle høytalerutgangene ved å bruke en tykkere type kabel... Tips? Lenke til kommentar
ahumoe Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 har brukt en annen type kabel og det gikk helt fint....... Lenke til kommentar
twarr Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 har brukt en annen type kabel og det gikk helt fint....... Da har du kanskje vært heldig, for han karen sprengte utgangene som sagt... Er det noen lydeksperter her? Lenke til kommentar
waabi Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Brukte og en annen kabel, ikke noe problem. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Du kan ikke sprenge forsterkeren ved å bruke tykk kabel.. Lenke til kommentar
twarr Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Du kan ikke sprenge forsterkeren ved å bruke tykk kabel.. Merkelig, jeg leste om en som sprengte høytalerutgangene... men kanskje det kan være på grunn av noe annet? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Det var nok på grunn av noe annet ja... Kan hende han kobla kablene mens master power-sw. stod på? Mye rart som kan skje Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 tror det må være noe sånt ja, en høytalerkabel er jo en høytalerkabel, forskjellen ligger jo i kvaliteten Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Hva slags kabler trenger du? Minijack-Minijack? Lenke til kommentar
twarr Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Hva slags kabler trenger du? Minijack-Minijack? Nei, kabler til høytalerene.. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Da er det jo bare å kjøpe hvilkensomhelst kobberkabel og tvinne på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå