Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Begynner å bli litt lei av min T610 som jeg kjøpte uken den kom ut, så N-Gage ser litt tøff ut. En i klassen min har den og jeg har testet den litt, den virker fin den men litt stor i forhold til QD kanskje. Så hvilken av de to er det "beste kjøpet". Har dere noen for og imot argumenter? Denne telefonen begynner å bli ganske gammel (ikke QD da) så den har vel sunket en del i pris. Så va blir det beste alternativet? Kjøpe brukt eller ny? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Den vanlige er på en måte "best". Siden den har MP3 spiller og radio. Men jeg må si at QD er den fineste og den mest praktiske når det kommer til ringing. Lenke til kommentar
jorg Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 n-gage : +mp3 +radio +symbian +følger med stereo handsfree m/2 øreplugger. datakabel, 32mb minnekort -batteriet -litt stor -4096 farger -må ta av deksel, batteri for og skifte spill Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Synd at de har tatt bort mp3 og radio i QD, bortsett fra det er den langt penere og mindre enn den gamle. Du må egentlig bare spørre deg selv om du trenger mp3 og radio. Hvis ikke ville jeg gått for QD. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) Hmmm....jeg har en fin Mp3 spiller med radio så jeg trenger egentli ikke det. Å så kan man jo legge inn mp3 prog. på QD? Men det blir mono da... Men det som er det største minuset for meg med QD er at det ikke er USB tilkobling! For jeg har tenkt å legge inn litt fra pc'n å bli litt tungvindt over bluetoooth...hmmm. Endret 17. september 2004 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Hmmm....jeg har en fin Mp3 spiller med radio så jeg trenger egentli ikke det. Å så kan man jo legge inn mp3 prog. på QD? Men det blir mono da... Men det som er det største minuset for meg med QD er at det ikke er USB tilkobling! For jeg har tenkt å legge inn litt fra pc'n å bli litt tungvindt over bluetoooth...hmmm. Hm, er det ikke USB på den? Har de tatt bort det også? Synes også den QD er veldig fin, har selv den gamle N-gage som er litt stor og stygg, men liker den veldig godt likevel. Synes den har utrolig god lyd (mp3/radio), men har du mp3 spiller fra før kan du vel like gjerne gå for en QD. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Huff, så vanskelig dette var da! Har lyst på QD men den har ikke USB tilkobling! Å da må jeg kjøpe en bluetooth adapter.... Har dere noe mer å komme med som hjelper meg med å bestemme meg? Lenke til kommentar
Olaff Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) ja, kjøp deg Blåtann usb sak Du KOMMER nesten til å få bruk for det senere... Eller sånn blåtann adapter eller datakabel eller noe... Endret 18. september 2004 av Olaff Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Det er koster jo litt da, og så går det veldig tregt å overføre store filer(?). Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Det er koster jo litt da, og så går det veldig tregt å overføre store filer(?). Kjøp en minnekortleser da, de koster jo veldig lite nå og overfører raskt. Og siden QD også har hotswap (du slipper å demontere tlf for å få ut minnekortet), skal jo det være rimelig greit...? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) Det er koster jo litt da, og så går det veldig tregt å overføre store filer(?). Kjøp en minnekortleser da, de koster jo veldig lite nå og overfører raskt. Og siden QD også har hotswap (du slipper å demontere tlf for å få ut minnekortet), skal jo det være rimelig greit...? Aha! Det har jeg ikke tenkt på. Takk for tipset! Er det en sånn en jeg trenger da? Endret 18. september 2004 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Foreksempel en slik ja, det eneste som kreves er at den støtter MultiMediaCard (Merk ikke "RS-MMC", men bare "MMC") Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Okei. Da går jeg får N-gage QD. Hva er en bra pris på den brukt forresten? 800,-? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Okei. Da går jeg får N-gage QD. Hva er en bra pris på den brukt forresten? 800,-? Bra brukt pris på N-Gage QD eller T610? Man får jo en ny T610 for 1000kr nå, spørs jo hvor gammel den er om den er i bra stand. Og en ny QD koster jo neste 1800-2000kr nå. Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Ville heller kjøpt N-gage som du får til den nette sum av 499 på expert. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Ville heller kjøpt N-gage som du får til den nette sum av 499 på expert. Har de det enda? Trudde tilbudetet varte bare i tre dager siste det stod i Expert avisa i sommerferien? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Det Expert tilbudet ble "avsluttet" for lenge siden, og omfattet kun et begrenset antall mobiler som ble solgt ut relativt raskt. (Jeg var en av de som tok turen opp bakken og inn i expert butikken i mitt lokal område.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Den gamle N-gage på expert? Skal ha en QD jeg. Så hva er en fin pris på den? Det er et par på QXL til 1000,- ca. Noen andre plasser det er lett å få tak i den brukt? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Noen andre plasser det er lett å få tak i den brukt? Har du tatt en titt på finn.no? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Noen andre plasser det er lett å få tak i den brukt? Har du tatt en titt på finn.no? Nei, takk for tipset. Har sjekket litt på qxl og bruktmardet på amobil. Skal se litt rundt om kring nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå