potetskrell Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Tenkte jeg skulle skaffe meg lisens på zonealarm pro, men holder standard (gratis) utgaven? Hva er det som er bedre i pro versjonen? Er jo tross alt 40 dollar.. Lenke til kommentar
Raper Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Har brukt zonealarm pro nå i ett år er meget godt fornøyd.Problemene kom da de gav ut 5.0 versjonen.Maskinen hang og var treg.Såvidt jeg vet så er det ikke blitt fixet enda.Du kan lese om det på forum sidene deres. Jeg bruker fremdeles 4.5.594.000 versjonen som fungere utmerket også med SP2 lagt inn på maskinen.Skal fornye lisensen når de kommer med en ny versjon som fungerer. Lenke til kommentar
kadutrur Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Nå vet ikke jeg hva slags internett-forbindelse du har, men hvis du har DSL kan kanskje en ruter med FW-funksjonalitet være et alternativ? Koster selvsagt litt mer enn en lisens for ZoneAlarm eller andre SW-brannmurer, men man trenger ikke fornye noen lisens hvert år... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå