miXer Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 jeg har faktisk klart å gjøre det slik at når jeg dobbelt-klikker på en mappe, så kommer search opp.. hvordan kan jeg fikse dette tilbake? Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Instillinger i musedriverne? XenZor Lenke til kommentar
miXer Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Instillinger i musedriverne? XenZor Åssen skal jeg få gjort det der? det går jo ikke. det jeg mener er når jeg trykker på en mappe for å åpne den, så åpnes search boksen isteden. Og det har ingenting med musedriverne å gjøre! Men ellers takk. Noen andre forslag? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Har du prøvd å starte på nytt? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Når du har en mappe med search åpen så går du til ->Vis ->Explorer felt. Der klikker du på merket ved siden av Søk. Da forsvinner det Også XenZor: stille inn Musedrivere for å endre innholdet i en mappe, he-he, fantastisk! :!: Lenke til kommentar
miXer Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Når du har en mappe med search åpen så går du til ->Vis ->Explorer felt. Der klikker du på merket ved siden av Søk. Da forsvinner det Også XenZor: stille inn Musedrivere for å endre innholdet i en mappe, he-he, fantastisk! :!: Det er ikke det jeg tenker på pmarius. Jeg trykker på My Computer, og my computer kommer opp. Jeg trykker på en disk-stasjon, og denne kommer opp. Så trykker jeg på en mappe for å åpne den, men istede for å åpne denne mappen, så kommer search fram. Hvorfor? Og hvordan kan jeg sette dette tilbake? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Trykk på "search"-ikonet på menyen oppe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå