.V. Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Har en ferdig slicet side her, men han som skulle sette den sammen får det ikke til. Det haster å få den ferdig så jeg har ikke tid til å lære meg å gjøre det selv heller. Har ikke mulighet til å betale noe heller, men den som gjør det kan få 1 stk billett til et lan på Sunnmøre..... Slice Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Tror det kanskje er bedre om du bare poster et høykvalitetsbilde av hvordan det skal se ut. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Noe sånt. Planen var å ha noe "mouseover" eller noe sånt, men det kan droppes. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Skal den være sentrert? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Hm, bor 30 min fra skodje.. Kanskje jeg skal ta meg en tur? Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Hvis det skal være et lan, burde det være PHP-nuke. Det er veldig praktisk med tanke med innhold og veldig enkelt å sette opp. Man trenger en SQL database også. Men det er vært det lille bryet med å sette PHP-Nuke opp Lenke til kommentar
.V. Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 (endret) Hvis det skal være et lan, burde det være PHP-nuke. Det er veldig praktisk med tanke med innhold og veldig enkelt å sette opp. Man trenger en SQL database også. Men det er vært det lille bryet med å sette PHP-Nuke opp Hva er PHP-nuke? Hm, bor 30 min fra skodje.. Kanskje jeg skal ta meg en tur? Kanskje det, kanskje. Du er hjertelig velkommen ihvertfall. Endret 17. september 2004 av E-Ton Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 PHP-Nuke er et CMS (Content Management System) som blir hyppig brukt av de som rett og slett ikke gidder å lage sitt eget system/sin egen side. Spytter ut ren tabellsuppe. Anbefales ikke. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 som blir hyppig brukt av de som rett og slett ikke gidder å lage sitt eget system/sin egen side. Slå opp ordene; - å Gidde - å Kunne Se om det er noe forskjell på ordene. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) http://dev.misinterpreted.net/slan/ Gjorde litt forandringer, men det fikser du lett selv, om du vil. RAR-fila: http://dev.misinterpreted.net/slan/lan.rar PS: Ignoring Marvil Endret 17. september 2004 av SirIce Lenke til kommentar
.V. Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Takker og bukker! Du er herved invitert til SkodjeLAN-04. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) PS: Ignoring Marvil Du vet like godt som meg at det der er det samma som å pisse i motvind. Morro, men upraktisk i lengden.. Endret 17. september 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Vel, små kommentarer som din første post snur jeg ryggen til, uten problem. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Vel, små kommentarer som din første post snur jeg ryggen til, uten problem. Noen må jo lære dere barn å bruke ordene rett.. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Host, kremt. Topic er et fint ord. For guds skyld, bruk noe annet enn svarte borders. Det så overhodet IKKE ut sammen med de ellers lyse fargene på siden. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 (endret) Det var ment som skygge, men ble visst ikke helt vellykket. De som skal besøke siden er ikke av de mest kresne på webdesign og jeg har lite lyst til å finne på noe annet..... Edit: Nå er jeg bare forvirra altså, Sida funker fint på din server, det funker fint på pcen til han som skal legge det ut, men når han legger det på home.no så funker det bare i IE.... Funker dårlig i Opera...... Når du går inn på index.php i Opera, ser du kun koden. Jeg ser ikke noe php-kode der, men likevel heter sida index.php. Javel, tenker jeg, kanskje home ikke støtter php. Så prøver jeg med IE og da virker det. HJELP! Endret 17. september 2004 av E-Ton Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Hehe, bytt filendingen til .html, så går det nok bra Lenke til kommentar
PT Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Home.no støtter ikke PHP så vidt jeg vet Lenke til kommentar
LoS Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) som blir hyppig brukt av de som rett og slett ikke gidder å lage sitt eget system/sin egen side. Slå opp ordene; - å Gidde - å Kunne Se om det er noe forskjell på ordene. Legg til; ikke bryr seg om hvor sikkert det er, så burde listen være fullkommen Skal det være ett nyhetscript? er ferdig med ett nå, hvis noen skulle ønske. edit: må nesten legge til at det er mysql basert. Endret 18. september 2004 av LoS Lenke til kommentar
.V. Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Kunne godt tenke meg å få testet et nyhetsscript ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå