Omar Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Noen her som skal på norvegia? Det er i hallen ved siden av hallen der diGilab var! Har tenkt meg dit, men gidder ikke hvis det bare kommer fjortisser og andre idioter.. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Hmm... har hatt lyst til å dra på et lokalLAN nå så kanskje jeg kommer? Men jeg finner ikke noe info på nettet så jeg trodde de som arrangerte var lei med å lage LAN? Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Er usikker på om Norvegia skal arrangeres igjen, men vet det er ett annet prosjekt på gang i samme hall som Norvegia.. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Norvegia skal arrangeres.. billetter er ute på salg allerede, bor 100meter unna saken, men veit ikke om jeg gidder, hater generelt store LAN.. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Hmm... har hatt lyst til å dra på et lokalLAN nå så kanskje jeg kommer? Men jeg finner ikke noe info på nettet så jeg trodde de som arrangerte var lei med å lage LAN? Norvegia arrangeres som aldri før, og info finnes på www.norvegium.no Håper så mange som mulig vil komme Lenke til kommentar
kinx Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Hei sann. Norvegia går av stablen om noen dager ja Jeg er en av de i crew som kan svare på spørsmål om det er noe dere lurer på. Til deg som ikke likte store lan, Norvegia er et "lite" lan, med koselig stemning, selvom det er 2-300 deltakere, men jeg forstår at det blir noe annet enn å være 4 stykker som sitter og spiller hjemme. Men det kan man gjøre vær helg, Norvegia er bare en gang i året. Norvegia er også et av de datapartyenesom har holdt på lengst i norge, og det merkes. Veldig få problemer, og få ting som vanligvis irriterer folk. Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Jeg og cs klanen min kommer! Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Jeg og cs klanen min kommer! og det var grunn nok for meg til ikke å komme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå