TST Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Ja, ettersom tidssonene er helt like over hele verden så, er jeg sikker på at Sony kommer med nyheten sin langt på kvelden in the US. Sitat fra artikkelen: "Presis klokken 08.00 i Oslo, klokken 02.00 i New York, klokken 07.00 i London og klokken 16.00 i Tokyo, skal ett eller annet presenteres for spillpressen, men vi aner ikke hva det er." Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 var det ikke i sep får ca 4-5 år siden jeg så de første bildene av ps 2,ble vist på en spillmesse(jap).så kansje ps 3 kommer ut i japan neste år,og til resten av verden i 2006 Lenke til kommentar
ttt Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 spennande dette. tviler litt på at det kan vere noko "kjempe" stort, men du veit aldri. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Håper ikke det er PStwo som er verdensnyheten... Noe så kjedelig da... Hva er så spennende med en forminsket Playstation 2? Nei, håper det er noe helt nytt! Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Pastor Lorentzen oppklarer saken. Fra side to i manualen til det kommende Sly Raccoon & The Band of Thieves (eller Sly Raccoon og Tyveribanden som det heter i Norge): "Illustration may not match all PlayStation 2 console types. For owners of SCPH-70000 series PlayStation 2 systems, refer to the setup instructions supplied with your system." Per i dag eksisterer det ingen SCPH-70000-serie med Playstation (PS2-maskinene som er i salg nå tilhører SCPH-50000-serien), så jeg kan med 99% sikkerhet konkludere at Sony kommer til å annonsere PSTwo på tirsdag. Muligens fjerner de DVD-støtten og bredbånd/harddisk-porten og progressive scan-muligheten, for på den måten å redusere prisen og gjøre den mer tilgjengelig for de som ikke har så god råd. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Om det er slik at Pstwo blir uten DVD-støtte og bredbånd/harddisk porten, da kjøper jeg heller den vanlige PS2, selv om førstnevnte blir billigere. Lenke til kommentar
Heales Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Jeg tipper at det er lanseringen av Sonys konkurrent til X-Box Live. Dette er noe Sony har blitt nødt til å jobbe med siden X-Box Live gir en drøss muligheter PS2 eiere i dag ikke har. Dette ble det jo da også hintet på tidligere i år. På den nye tjenesten blir det voice-com, friendslister etc. etc. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 ja jeg synes det hadde vært merkelig å lage så stort oppstyr for PStwo , det er jo ikke store nyheten spør du meg.. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Jeg tipper at det er lanseringen av Sonys konkurrent til X-Box Live. Dette er noe Sony har blitt nødt til å jobbe med siden X-Box Live gir en drøss muligheter PS2 eiere i dag ikke har. Dette ble det jo da også hintet på tidligere i år. På den nye tjenesten blir det voice-com, friendslister etc. etc. Dette er nok alt for sent. Ingen PS2-spill har støtte for det, og PS2 nærmer seg slutten av levetiden. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 De må jo ha kalkulert med høye forventninger hos folk flest når de gjør et slikt "stunt" For så å lage nedtur med PStwo? Det henger ikke på greip! Lenke til kommentar
Heales Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Jeg tipper at det er lanseringen av Sonys konkurrent til X-Box Live. Dette er noe Sony har blitt nødt til å jobbe med siden X-Box Live gir en drøss muligheter PS2 eiere i dag ikke har. Dette ble det jo da også hintet på tidligere i år. På den nye tjenesten blir det voice-com, friendslister etc. etc. Dette er nok alt for sent. Ingen PS2-spill har støtte for det, og PS2 nærmer seg slutten av levetiden. Selvsagt er det ikke for sent. Tjenesten lanseres til PS2 slik at Sony kan bygge troverdighet i motsetning til den passive strategien de har hatt så langt. Deretter videreføres tjenesten på PS3 på samme måte som X-Box Live også skal støtte X-Box 2. Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Nei, håper det er noe helt nytt! Vanskelig å holde igjen noe helt nytt uten at det lekker ut noe på forhånd, spesielt i et så stort firma som Sony. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Er ikke lenge igjen nå til Sony Kundgjør verdensnyheten. Gleder meg til å se hva det er for noe Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 http://pub.tv2.no/nettavisen/spray/spillso...ticle188659.ece Lenke til kommentar
Mato Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 http://pub.tv2.no/nettavisen/spray/spillso...ticle188659.ece virket ikke sansynelig med så mye fuzz for noe som allerede er kjent ?? eller ??? vi får se når vi står opp i morgen (og da skal eg instalere eye-toy som webcam:p ) Lenke til kommentar
FOXOR Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Det er jo absolutt ikke PSX siden det har jo allerede blitt lansert i JAPAN. Hvor de også har tenkt å annonsere nyheten. Det vil jo bare sette japanerne i kok å "lansere! no som allerede har blitt lansert der? Jeg personlig tror det er noe tillegs saker til PS2 eller så er det PS3. De må også klare å pumpe ut nok moduler etter lanseringen ellers har de bare taper de penger ville jeg tro.. Lenke til kommentar
[PsyFly] Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 det kanke være den håndholdte PSP'en a ? Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Blir det PS3 så blir jeg sjokkert.... da faller jeg av stolen min her. Håper gamer.no poster rimelig raskt hva det var her i morgentimene, kommer til å kikke innom Njaal Lenke til kommentar
sdn Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 (endret) http://www.gamespot.com/news/2004/09/16/news_6107654.html Er nok PSP og PStwo ja Edit: PStwo med GTA:San Andreas bundle Endret 21. september 2004 av sdn Lenke til kommentar
4WheelDrive Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Nå burde det dukke opp noe snart! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg