Gå til innhold

PlayStation med verdensnyhet på tirsdag (PS2)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ingen som tok bilde?  :wallbash:

Alt skjedde veldig fort, og det virket ikke som om han ville la seg fotografere heller. Raskt inn, raskt ut. Det eneste han sa var "vi sees på tirsdag". Har snakket med flere spilljournalister, som heller ikke fikk tatt bilde av han. Beklager.

Lenke til kommentar

oslo tirsdag, kl 8:00_

U`ve been living in a dream world ;)

Playstation has taken control. the playstation controls you, but none control the playstation.

Therefore....... øøøhhhh, the point is_

your all going to die.

Det virker jo til å være store saker.

Gjør det alt dettte bare for lansering av en litt mindre boks, tror jeg PS elskere blir skuffet. Og Sony vil bli tatt mindre seriøst i framtiden?

det demmer opp til playstation 3`?

Endret av genesis
Lenke til kommentar
Kan jo være at de viser fram PS3, og samtidig sier "Ja, mens dere venter på denne *vise fram PS3* så kan dere spille på *ta fram PStwo* DENNE!" Slik ekte selgere gjør det :)

jepp, blir spennende å se hva de har tatt med.

Er jo ikke så mye "fuzz" da.. Er jo bare en som har kledd seg ut.. Skal sikkert skape litt PR-blest rundt lanseringen. Tror godt det kan være PSTwo...

EDIT: quotet feil innlegg.. :whistle:

Endret av Kenny000
Lenke til kommentar
Herregud da folk, akkurat som om de går til "Gamer.no" for å komme med en verdensnyhet. Aller helst at de går til Norge i det hele tatt er meg ett sjokk. Det sier seg selv at da er det ikke store "nyheten" de kommer med..

De har sikkert gjort akkurat samme prosedyre hos de andre store spillsidene o.l. i de respektive landene :roll:

Lenke til kommentar
Herregud da folk, akkurat som om de går til "Gamer.no" for å komme med en verdensnyhet. Aller helst at de går til Norge i det hele tatt er meg ett sjokk. Det sier seg selv at da er det ikke store "nyheten" de kommer med..

Hadde du tatt deg tid til å lese artikkelen, ville du sett at lanseringen går over hele verden på det tidspunktet, ikke bare i Norge.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...