finfyr Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Ja, det kan du. Og beklager om jeg er litt frekk, men... Kan du ikke lese litt i forumet, eller på sidene til komplett.no eller noe? Trenger vel ikke spørre her om absolutt alt? Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Ja, selvsagt. Anbefaler et kabinett som støtter både Usb og FW. Fw er raskere i praksis og bruker ikke CPU, slik Usb gjør Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) Jepps det kan du, og som frekkas sier vil det avlaste CPU på din bærbare om du velger FireWire kabel når du har den på din bærbare og evt. USB når du skal ta den med til kamerater som ikke har FireWire. Endret 18. september 2004 av Theo343 Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 (endret) Takk.. sorry om jeg blir litt masete, men vil bare få til den perfekte løsningen for meg! og siden jeg ikke vet så mye om hardisker o.l fra før så trenger je en del hjelp. Ok.. da blir det nok en 160 gb usb/firewire ekstern disk. Kjøper med kabinett og det hele så slipper jeg alle ledninger osv Edit: Følger det med både firewire og usb kabel på en ekstern disk som støtter disse Endret 18. september 2004 av eirik99 Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Ok, du får det inn med teskje nå da. Lykke til. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå