allyse Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Server: Eclipse Fact: Imp Noen som har lyst til å være med på å kjøre disse? Har selv ikke kjørt dem, men tenkte om noen ikke hadde cor. badgene for å bli fs så kan det jo være gøy å være med for en og hver mann Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 er vel flest norske rebels så det beste er ve nutral, hvis du skaffer ticket er jeg med har selv en rebel ticket skal dra opp med guilden min snart:) Har vært der en gang før, nutral destroy. Klarte det ikke, eneste overlevende i gruppen min[som ikke mistet buffen] Lenke til kommentar
Phoenix-Hawk Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Lett å ta destroy mission da Har soloet imp destroy, så lenge du løper hele tiden og ikke stopper opp heletiden for å slå ned folk så går det greit. Lenke til kommentar
Sliff Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Jeg fullfører aldri corvetten tar powerplant og stikker Men DWB høres morsomt ut Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 hmmm er ikke sterk nok til det jeg Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Skifter mellom Reb og Imp hele tiden, så ja... Vil gjerne være med Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Blir nok med på et neutral mission eller to. Kan hende at jeg skifter til Imp hvis det absolutt skal være imp missions (Har fp. til både Imperial og Rebel) Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Det er nok mulig det Aleks Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Pøh jeg er hvertfall pen Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Pøh jeg er hvertfall pen allyse = Aleks, ikke deg Lenke til kommentar
The_Firm Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 (endret) Jeg kan en god del om spillet men dette her er utrolig pinlig Hva er DWB ? Endret 21. september 2004 av The_Firm Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Death Watch Bunker Lenke til kommentar
The_Firm Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Aha! Ikke rart jeg ikke visste hva det var, aldrig hørt om det engang. Er nok litt for opptatt med å hunte GDK og grinde FS xp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå