HKS Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Hei alle sammen! Nå er online-oppdateringen til Sony Ericsson K700i oppe igjen. Har nettopp oppdatert en fra R2A til R2L001 og kan bekrefte at alt fungerer som det skal! Telefonen kan oppdateres fra følgende adresse: http://www.sonyericsson.com/updateservice/K700/frameset.htm NB! Dere trenger en synkroniseringsstasjon (DSS-20 eller DSS-25) for å gjøre dette. Vanlig USB-kabel (DUC-10), IR eller Bluetooth fungerer IKKE Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Jepp, men jeg sliter veldig med å finne en syncstasjon. Vet dere om noen som selger (butikker eller webshops)? Lenke til kommentar
kvedno Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Hva er nytt i dn nye oppdateringen? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Bedre batteritid, høyere lysstyrke på skjermen og generelle bugfikser er noe av det jeg har lest. Lenke til kommentar
Dr.Greve Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Jeg har leita gjennom en hel haug med webshops etter en DSS-20 eller 25 og den eneste jeg fant var her: MyTrendyPhone Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Samme her. Skulle helst funnet en butikk i Norge.... Fortsetter å lete... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå