peach Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Har prøvd å få tak i dem en god stund nå. De tar aldri telefonen og de svarer aldri på mail. Noen som vet hvordan man kan løse denne gåten? Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 ring opplysningen få tak i adressa, Ta med balltre og møt opp på adressa,bruk balltre på døra til noen åpner. . Balltre kan brukes ved sener anledning :wink: Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 1. ring igjen, ikke mellom 10-14 da harde vist mye å gjøre.... 2. ta turen innom....får ikke noe svar da heller men.... Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 hehe tok telefonen etter 1 ring nå da :smile: Du kan jo prøve deg med *31*63817322 da skjuler du nr et ditt... Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Quote: Den 2002-05-10 11:50, PIIIpower skrev:Du kan jo prøve deg med *31*63817322 da skjuler du nr et ditt... Mye større sjans for at dem tar dem da en når du viser nummeret ditt.. *det veit jeg av erfaring og litt inside information* Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 rart jeg *alltid* får svar på ukjent nr og *aldri* på kjent nr da......... Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Jeg bor ikke så langt unna Topline. Hvis du betaler meg godt nok, skal jeg dra opp og "snakke" med dem :smile: Lenke til kommentar
jallajalla Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Tar jeg ikke helt feil finner du tlf nummeret til styreformann.en i topline hvis du søker i forumet Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Topline er den verste butikken jeg har handlet hos, nr 2 er komplett Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Quote: Den 2002-05-10 20:37, jallajalla skrev:Tar jeg ikke helt feil finner du tlf nummeret til styreformann.en i topline hvis du søker i forumet Ja, du får dra til ham, men da blir det nok ikke annet en fotball prat da :smile: hen veit nok ikke _helt_ hva Ivar driver med :smile: Lenke til kommentar
peach Skrevet 13. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2002 "Mye større sjans for at dem tar dem da en når du viser nummeret ditt.. *det veit jeg av erfaring og litt inside information*" Kan du ikke forklare deg litt mer her?? :smile: Lenke til kommentar
kleppanbear Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Topline er ikke så dårlige.. det tok tross alt bare to mnd før jeg fikk grafikkortet mitt til den nye maskinen min, og det er **** meg surt når man allerede har betalt nærmere 15 k for maskinen allerede. men jeg fikk jo kortet til slutt. Etter å ha ringt ørten ganger til ørten personer... ring på lørdagen. da får man svar, eller så lønner det seg å ringe 9-10 tiden klokken om morran. vet du hva de skyldte på? de skyldte på posten... at det hadde forsvunnet i en feilsending. Der tråkket de på mitt ømme punkt!! Det er tre ting man ikke snakker dritt om: 1. Posten 2. Hunden 3. Dama mi Fuck Topline when there is still a chance.. Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Quote: Den 2002-05-13 13:39, peach skrev:"Mye større sjans for at dem tar dem da en når du viser nummeret ditt.. *det veit jeg av erfaring og litt inside information*"Kan du ikke forklare deg litt mer her?? :smile: Jeg kjenner folka som jobber der og har sett en del tvilsomme handler... Det er egentlig ikke værre en å ikke kjøpe der, og hvis du skulle være så dum at du kjøper noe der så for all del ikke ta forhåndsbetaling... det er dømt til å mislykkes... forresten så skjønte jeg ikke hva jeg hadde skrevet på den øverste linja.... (må ha vært litt groggy da) Lenke til kommentar
null.sexy Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Bor ikke langt unna jeg heller.. Et ord SVINDLERE.. De lurer deg bare til og kjøpe en masse drit.. men står i butikke og maser nok så for du vilja di til slutt.:smile: Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Send hvitt pulver i posten til dem du... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå