Gå til innhold

Flere meninger om Telenor og ADSL

Anbefalte innlegg

Plutselig ble det stille omkring Telenor og ADSL.

Jeg kan forutse hva som skjer i Telenorsaken m.h.t. ADLS avgifter (les tellerskritt).

Telenor kommer helt sikkert til å innføre dette så snart de har funnet frem til formelen på hvordan takstene skal beregnes. Jeg skal vedde på at 90 % av de som har/hadde meninger om dette forslaget kommer til å akseptere det. Det er så typisk norsk å være stor i kjeften mens det pågår, men fra tanke til handling er det faktisk ganske langt. HUSK MINE ORD

En annen sak jeg lurer på. Er det noen her i forumet som har inngått avtale med Telenor og ADSL i det siste? Hvis så, har Telenor tatt noen form for forbehold om prisendringer? Hvor lang bindingstid har dere eventuelt fått?

Jeg blir kvalm når jeg ser og hører Hormod Frøkenmansen. Han må bare sette et punktum som kanskje blir oppkalt etter ham når han har gått av. Vi kjenner vel alle til Brustadbua, Grodagen, en Korvald (= en lett-øl). Fjosepose (= polpose)m.m.

Stå på folkens, og kjør Telenor på rassen. Ikke la dette passere upåaktet hen. Er de respektive heldige, så får de vel en liten inskripsjon på gravstøtta også når den tid kommer.

F.A.E.N. TA H.E.L.V.E.T.E.S TELENOR OG DERES LEDELSE.

Lite seriøst, men måtte bare ha ut litt oppgulp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For min del vil det være ulønnsomt på nåværende tidspunkt. Har ca 3 mnd. gratis ADSL p.g.a. masse rot fra Telenor sin side. Etter denne perioden skal jeg vurdere Nextgentel seriøst.

Hva skjer med de øvrige tilbyderene hvis Telenor tar skrittet ut? Følger de etter? Jeg tror det.

Lenke til kommentar

Quote:

--------------------------------------------------------------------------------

Den 2002-05-10 11:36, B|2bb3r skrev:

Hvis dere som postet avsky mot Telenor er seriøse, bytt til NextGentel.

--------------------------------------------------------------------------------

Er igang men må vente til bindingstiden utgår. Bestillingen ligger hos NGT i påvente av klarsignal fra meg.

telenr kan rykke og reise til hel....

[ Denne Melding var redigert av: sjantiok på 2002-05-10 11:45 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-10 11:33, Veslemøy skrev:

Jeg skal vedde på at 90 % av de som har/hadde meninger om dette forslaget kommer til å akseptere det. Det er så typisk norsk å være stor i kjeften mens det pågår, men fra tanke til handling er det faktisk ganske langt. HUSK MINE ORD

Hva har så du gjort, utenom å starte en utdiskutert tråd?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-10 11:40, DeejPhant skrev:

Quote:

Den 2002-05-10 11:36, B|2bb3r skrev:

Hvis dere som postet avsky mot Telenor er seriøse, bytt til NextGentel.

Svært få som har muligheten til det...

Dersom Telehor gjør av dette, så er jeg forberedt på å bytte. Jeg har ingen bindings tid på telehor, og kan få NGT. Spørsmålet blir vel til slutt om NGT kan levere i det hele tatt. Dersom jeg må vente måned på måned før det skjer noe(er litt farga av telenor service, og tror jeg må vente på alt) Så vet jeg ikke om jeg gidder. Men gjør jeg det, skifter jeg både telefon, mob og data.

Telenor sux

[ Denne Melding var redigert av: grendel på 2002-05-10 12:35 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-10 11:52, Radiax skrev:

Quote:

Den 2002-05-10 11:33, Veslemøy skrev:

Jeg skal vedde på at 90 % av de som har/hadde meninger om dette forslaget kommer til å akseptere det. Det er så typisk norsk å være stor i kjeften mens det pågår, men fra tanke til handling er det faktisk ganske langt. HUSK MINE ORD

Hva har så du gjort, utenom å starte en utdiskutert tråd?

Foreløpig ingenting. Nærmere forklaring finner du ovenfor.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...