Holmgr3N Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Tempen min ligger på 50 idle og overstiger 60 load. Det er vel litt mye?! Men jeg har hørt at HK mitt måler tempen i kjernen på CPU er det fakta? Hvis det er det er det varmere der? Når jeg skulle smøre på AS3 fikk jeg ikke av ribba den satt som #¤%&. :wink: Noen ideer om hva jeg kan gjøre for å ta ut ribba? Vil helst ikke ta ut hele hovedkortet. P.S Jeg har satt på 60x60mm Papst så tempen ligger vel litt høyt? Vil jeg få en forbedring ved å bruke fanadapter og montere en 80x80mm Papst? Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 prøv heller denne modden, skal være MYE bedre http://forum.overklokking.no/viewtopic.php...=17059&forum=12 Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Tror neppe jeg hadde fikla med cpukjøleren mens hovedkortet sitter i kabinettet, men det er jo opp til deg... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Quote: Den 2002-05-14 13:40, Ghadafi skrev:Tror neppe jeg hadde fikla med cpukjøleren mens hovedkortet sitter i kabinettet, men det er jo opp til deg... Dette er ingen problem, har gjort det mange ganger før. Men det er noe annet å fikle med cpukjøler mens den står på cpu.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå