HKRoed Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Hei! Igår formaterte jeg en 160 GB disk, for deretter å kopiere over 109 GB. Når dette var ferdig har jeg kun 17,9 GB ledig. Så den viser altså over 20 GB feil. De filene som ble kopiert over har jeg også på en annen disk, og der viser den riktig. (109 GB) Hvor har da de siste GB'ene blitt av? Har slettet papirkurven, så den er tom. Noen som har gode forslag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Ja, les tråden som heter "manglende harddiskplass" som ligger under lagringsmedier. Løsningen står der. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Ja, les tråden som heter "manglende harddiskplass" som ligger under lagringsmedier. Løsningen står der. Jepp, her er linken: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=165302 De trådene som er festet øverst i "lagringsmedier" er der for en grunn. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Sjekk alltid sticky, eller søk før du poster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå