DuckDuckGoose Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Jeg har en Seagate Barracuda IV 60 og jeg bruker Speedfan til å regulere viftene, men den har også en S.M.A.R.T test av hden. Den viser: Fitness: ca. 30% og Performance: 100% Har dette noe å si for hden? Event. hva? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 alansmith,Har ikke anels men du kan søke på nettet å se hva du finner ut.har ikke brukt d programmet,Har msi hovedkort som bruker Pc Alert 3. Kjetil Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 hallo eg har 2 maskiner på den eine maskina har eg ein ibm 40gb harddisk alt på 100% men på en 80gb harddisk(vekje merke lure på IBM) er fitness bare på 35%.. har samme probleme med andre ord... er dette nokk grunnlag for å klage?? -Kim- Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Jo nærmere 100% på fitness jo bedre. Ta og test dette verktøyet å se om du får litt mer informasjon ut av det, for S.M.A.R.T. forteller om "helsen" til din harddisk: http://www.santools.com/smartmon.html Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Jeg ville gjort som Judsi, det programmet han linker til kan gi deg en mye mer generell oversikt over harddisken sin "helse". Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 11. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2002 Takk for tipsene. Har lurt på om jeg skal klage på disken, men skal kjøre smartmon og se hva som skjer. Jupp...... Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Jajja.. no gjekk den hardisken te helvette.. unnskyld språket men no e alt arbeid av skule, bilder og nedlasting av mp3 sia april tapt =( den nektes å lese... ska teste den i fleire maskiner.. *Hjelp* den e mongo... *BuHuuuuu* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå