GRendal Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 hei, jeg har hørt så mye positivt om IBM sine maskiner rent kvalitetsmessig, men hører også at Toshiba kan sakene sine. men dette spørsmålet dreier seg BARE om byggekvaliteten på maskinene? sitter noen inne med reel kunnskap om hvilken produsent som leverer best byggekvalitet, både kvaliteten på plastdekalene, og også byggkvaliteten? spennende! Lenke til kommentar
brabra Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 definitivt IBM. Mener nå jeg... Lenke til kommentar
Powerade Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 IBM bygger nok de mest slite sterke pc'ene du kan finne. Spesielt de bærbare som er bygget på centrino og har titaniums kabinet. Disse modellene skal faktisk en bil kunne kjøre over uten at den går i stykker. (Er ikke helt sikker men er nå dette jeg har fått oppgitt gjennom IBMs bedrift avtaler.) Lenke til kommentar
jevel Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Tror ikke jeg vil ha latt en bil kjøre over mine IBMer, men de er definitivt sterkere enn Dell, Toshiba, Acer, Fujitsu Siemens og HP/Compaq maskiner jeg har brukt. Det som er spesielt med IBM sine maskiner er spesielt finishen som holder seg LEENGE... Har en seks år gammel Thinkpad som er i daglig bruk og som ikke ser nevneverdig slitt ut. Solgte også en tre år gammel T21 for en tid siden. Denne hadde blitt hardt behandlet men så slettes ikke så sliten ut. -KJ Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 ok skjønner.. Lenke til kommentar
mono Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) Har selv en IBM T40, og det første jeg merket når jeg fikk kloa i den er at den "føles" mye bedre enn andre maskiner jeg har prøvd. Ikkeno' knirk og bøy.Er noe i det de sier at "har du først hatt IBM bærbar, så vil du ikke ha noe annet"! Selv om de koster fletta og litt til. Kjøp evt. brukt. Dette er arb. hester som går og går og går... Endret 17. september 2004 av mono Lenke til kommentar
TeddyErt Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 jeg har hatt ibm og byttet til noe annet, men det var fordi jeg ikke har råd til å kjøpe en ny thinkpad. Ellers hadde jeg selvsagt valgt det igjen. Lenke til kommentar
type900 Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 definitivt ibm ja. Skjermen er knekt men det var etter at den ble tråkket på. Ellers så var det sinnsykt mye bra med den. Du vil ikke gå tilbake til pizza og burger når du har spist luksus mat på restaurant. Man holder seg til ibm. Et klikk og du er hekta Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 IBM, hands down, no questions asked, absofuckinglutely.... Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 IBM, hands down, no questions asked, absofuckinglutely.... Apple, hands down, no questions asked, absofuckinglutely.... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 nope, de har kanskje de peneste.. men jeg mener fortsatt at IBM har best byggekvalitet... Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 nope, de har kanskje de peneste.. men jeg mener fortsatt at IBM har best byggekvalitet... Ja, bare synd dem er stygge som fanden selv. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 IBM, hands down, no questions asked, absofuckinglutely.... Apple, hands down, no questions asked, absofuckinglutely.... Denne posten poster jeg fra en PowerBook G4. Den kan på ingen måte sammenlignes med IBM i det jeg har skrevet tidligere. Designmessig ligger den nok en god del foran, både utseendemessig og praktisk, men IBM vinner stort på at den tåler mye. Denne PowerBooken har etterhvert fått seg en del stygge "bruksmerker", noe som gjør at den synker en del i verdi. IBM ThinkPads holder seg generelt MYE bedre og tåler også mer før det vises. Alu kabinett er fint og flott det, men det skal lite til for å bøye og bulke det. -KJ Lenke til kommentar
StudInc Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Denne PowerBooken har etterhvert fått seg en del stygge "bruksmerker", noe som gjør at den synker en del i verdi. IBM ThinkPads holder seg generelt MYE bedre og tåler også mer før det vises. Alu kabinett er fint og flott det, men det skal lite til for å bøye og bulke det. -KJ Kremt..... Har powerbook, og er meget fornøyd med bygg-kvaliteten.... Kanskje lurt å bruke maskina slik at det ikkje blir bulkler? er vertfall ikkje noko problem for meg.... Apple og IBM... Lenke til kommentar
jevel Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Maskina er et verktøy for meg. Å måtte "passe på" når dama tafser på den med ringer og armbånd passer meg heller dårlig. Hvis du foretrekker å ha noe du må passe på for å bevare er det helt greit for meg, men ikke kom og fortell meg hva jeg må gjøre med mine ting. Skal jeg ha en bruksmaskin i fremtiden blir det ikke Apple. -KJ Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) nope, de har kanskje de peneste.. men jeg mener fortsatt at IBM har best byggekvalitet... Ja, bare synd dem er stygge som fanden selv. smaken er som baken jeg digger utseende dems... (mulig jeg har litt merkelig retro smak da..) Endret 25. september 2004 av MrLee Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Beste byggekvalitet: 1.Ibm 2.Acer (travelmate serien) 3.Hp/Compaq Værste byggekvalitet: 1.Dell (inspiron) 2.Tundra/whitebox (aopen155x) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå