Lordfunkey Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 jeg har et problem.. Når jeg åpner PDF filer spesielt henger windows seg.. men mest iriterrende når jeg spiller spill. som feks COD og BHD.. så flimrer bilde og kommer svarte skygger i toppen av skjermen. og biler og alt hopper.... har prøvd reinstall av windows og reinstall av drivere til skjermkort, reinstall av spilla... etc... Noen som kan vite hva som kan være galt? er det skjermkorte som er på vei til og ta kvelden eller er det driver problem eller hardware problem? Takk for alle svar Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Prøv å oppdatere skjermkortet Lenke til kommentar
[ergo] Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) Det kan være på grunn av at kortet ditt blir for varmt. Har du overklokka kortet? Endret 17. september 2004 av [ergo] Lenke til kommentar
Lordfunkey Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 har dem nyeste drivrene til korte.... og har prøvd med gammle som funka helt fint før men ingen av driverene helper... nei er ikke overklokken skjermkorte... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 "Pc problemer !" er ikke en særlig beskrivende tittel, og jammen bryter den ikke tre-ords-regelen også. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg