GRendal Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) hei gutta, drev å klokka litt: Amd 64 3500, MSI K8N NEO2, 74gig raptor og 3700EB ram fra OCZ. nå får jeg Disk Error, press ctrl alt delete to restart, selv på stock clocks og timings. Har jeg puttet Raptoren i en S-ATA slot uten Lock? edit: jepp det gjorde jeg. tror hard-disken er grom-føkka nå :U Endret 17. september 2004 av GRendal Lenke til kommentar
ultranerd Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) Dette skjer med min s-ata av og til, gå inn i bios og sjekk boot rekkefølgen på HDene. Den resetter seg hos meg av og til. Endret 17. september 2004 av ultranerd Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 hei gutta, drev å klokka litt:Amd 64 3500, MSI K8N NEO2, 74gig raptor og 3700EB ram fra OCZ. nå får jeg Disk Error, press ctrl alt delete to restart, selv på stock clocks og timings. Har jeg puttet Raptoren i en S-ATA slot uten Lock? Som tidligere beskrevet her så sjekk BIOS. Har du overdrevet overklokkingen din hender det at BIOS resetter seg om noe går feil. Tviler veldig på at overklokkingen har kverket raptoren din! Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 nå skiftet jeg til S-ata port #3 som vissnok har en lock. fremdeles error. skrudde AGP til 67 for å forsikre meg om at AGP var på Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 vissnok må man også sette IDE-controlleren til Fixed, dette fant jeg ikke i bios. har vel sikkert svidd av både HK og Hard-disk da.. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 hvordan sjekker jeg hva som er ødelagt? jaja er vel sånn man lærer tenker jeg Lenke til kommentar
Plazmatrix Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Du veit, her på forumet har vi en redigeringsknapp... sånn at vi slipper 3 meldinger fra samme person etter hverandre Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Jeg tror du kan gå ut i fra at disken er fucka, så bare send den til meg, jeg samler på ødelagte disker, jeg betaler seffers porto Over til alvorligere ting: Har du satt inn D-Bracket, der skal du i grunnen se om hovedkortet har tatt kvelden eller om det er feil på det. Nå har jeg ikke prøvd det selv i praksis, men håpet er jo der at hovedkortet i allefall ikke er skadet. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Stenges grunnet bumping. Edit knappen er til for å brukes ,ikkje til pynt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg