Dinsdale Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Dette spillet har jeg aldri hørt om Men historien var litt kul. Det er en FPS som foregår iframtiden der naziene hersker. Plottet er visst å reise tilbake og sørge for at naziene ikke vinner WW2 eller noe sånt.... Last ned her Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Har spillt forgjengeren. Er gansk likt Wolfenstein uten monstre. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Er gansk likt Wolfenstein uten monstre. Bare mye dårligere. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Er gansk likt Wolfenstein uten monstre. Bare mye dårligere. Tja, man kan vel si det slik. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 var ikke grafikken på eneren ganske bra på den tiden den kom ut, eller er det jeg som husker feil? spilte det litt en gang Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Last ned og prøv, hvis du vil se hvordan et virkelig dårlig FPS-spill er. Kunne nevnt mye rart, men det morsomste er vel at alle du dreper dør i slow-motion, haha. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Installerer demoen nå, kommer tilbake med en rask omtale. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Ok, nå for en liten oppsummering. Laste ned denne demoen var visst bare bortkastet tid. Den inneholder ekstremt mye bugs, i tillegg til at spillet har en elendig spillbarhet og grafikk. Er bare å prøve selv. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Haha, akkurat som Mortyr 1 altså. Det ble universalt slakta av alle anmeldere, fordi det var mere bugs i det enn ei middels maurtue. At de aldri lærer! I tillegg hadde det en ekstrem grad av "spawne-fiender-bak-ryggen-din" taktikk. Når man akkurat hadde rensa et stort rom for Nazier, tusler gjennom rommet så popper de faen meg opp bak deg og skyter deg bakfra, fra ingensteds. Men grafikken var ganske pen. Mortyr prøvde å kaste seg på Wolfenstein-bølgen, men RTCW kom omtrent samtidig og var 1000 ganger bedre så da glemte alle det crappy lille spillet. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Ser ikke helt poenget i å gi ut en demo som representerer et spill som er så dårlig. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Etter dette tror jeg jeg ikke laster det ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå