Torro Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 ....Er vel ikke så veldig mye poeng i å prøve å klokke en xp2500 barton til noe særlig mer enn til 200mhz ekstern., dvs tilsvarende en xp3200+ Med en mobile xp blir saken selvsagt andeledes.... nForce2 kort er nok hakket vassere enn kt600 fra via, bør fint kunne finne begge kortene til under 400,- (et ultra til ca 600,-)Har et kt600 fra MSI, men ville nok ha valgt et nForce2. Sjekk omtaler, og spesielt på de områder du er ute etter, sATA, Firewire, 7.1 audio, 1gb lan etc.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Jeg har bare lest et par tester på KT600, og det er en stund siden, men jeg synes å huske at det var ganske så jevnt med Nforce2 Ultra-400. (ca like mange "seire" som "tap" i den grad man kan kalle +1% og -1% for "seire og "tap") Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Eneste bakdelen med KT600 er agp/pci lock som er dividerbasert .(dvs agp og pci frekvens følger fsb , da det er fsb/6*2 eller fsb/5*2 osv) Hvilket igjen legger en "klam sko" på eventuell overklokkings førsøk. Ellers er det et glimrende chipsett. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Beklager feilinformasjonen. Det er helt riktig som Simen og blackbird sier. Jeg annbefaler dog likevel å oppgradere. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå