Micro80 Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Heisann!!! Jeg vurderer å bytte ut Hercules 9800XT skjermkort til 800X eller Geforce sine nye ting. Er det noen som har noe råd? Har lyst på nytt men ja. Hva er goder og ulemper med kortene. Har ellers trøbbel med 9800XT når jeg spiller Doom 3. Det fryser og starter opp maskinen og sier at jeg har overklokket VPU'en. Det skjer vær gang jeg prøver. Hva kan det være? Hjelper det å sette på vannkjøling på kortet? Noe sånn som dette, http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AC23351 Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Hmm, tror du skal glemme de vannkjølings planene... Hvis du skal bytte kort anbefaler jeg et X800PRO, har et selv slik og er meget fornøyd. Hvis du vil gå for en av Nvidia sine løsninger er nok et 6800GT verdt og satse på, yter ca 3-5% bedre en X800PRO. Men X800 har overtaket med "Anti-Aliasing" og "Anisotropic-Filtering" på. Dette er effekter som jevner ut grafikken og gjør bildet generellt bedre. Håper dette hjalp litt, Mvh Stikk Lenke til kommentar
Micro80 Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Hvorfor skal jeg glemme vannkjølingen da??? Er det noen som har noen gode tester som jeg kan se??? Tenker på X800XT eller Geforce 6800 Ultra Lenke til kommentar
a_sondre Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Prøv å skru av vpu recover i ati controllpanelet, da slipper du det problemet med at det fryser og henger seg. Har 9800pro selv oc til xt. Det klarer doom3 på 1024 x 768 med high details og aa\af aktivert. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Søk på google tar deg ikke mer enn 1 minutt en gang å finne en masse reviews. Lenke til kommentar
Micro80 Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Til a_sondre Hvor mener du jeg skal finne den løsningen du sa? Det er et Hercules kort med ATI teknologi da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå