Aalton Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Halla jeg har nå tenkt lenge på om jeg skal kjøpe meg et nytt kabinett. jeg har nå bestemt meg for dette og lurer på om jeg kan sote plexin og fortsat se disse neon rørene etter at jeg har gjort det?? men kan jeg bruke denna viftesyringa på det kabinettet?? Lenke til kommentar
To be honest Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Halla jeg har nå tenkt lenge på om jeg skal kjøpe meg et nytt kabinett. jeg har nå bestemt meg for dette og lurer på om jeg kan sote plexin og fortsat se disse neon rørene etter at jeg har gjort det?? men kan jeg bruke denna viftesyringa på det kabinettet?? Skal du sote glasset så kommer det ann på selvsagt hvor mye prosent filmen hindrer lyset men bruker du en mørk film så bruk Sunbeam røra fra Microplex, de er testet mot andre og de lyser mye bedre. Den viftestyringa passer, ikke bruk noen med utstikkende knotter da døra skal igjen. Lykke til Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Halla jeg har nå tenkt lenge på om jeg skal kjøpe meg et nytt kabinett. jeg har nå bestemt meg for dette og lurer på om jeg kan sote plexin og fortsat se disse neon rørene etter at jeg har gjort det?? men kan jeg bruke denna viftesyringa på det kabinettet?? Skal du sote glasset så kommer det ann på selvsagt hvor mye prosent filmen hindrer lyset men bruker du en mørk film så bruk Sunbeam røra fra Microplex, de er testet mot andre og de lyser mye bedre. Den viftestyringa passer, ikke bruk noen med utstikkende knotter da døra skal igjen. Lykke til ok.. passe ikke hmmm.... faen da..' kan en eller annen her ute hjelpe meg og finne en viftestyring eller et lcd display som viser temp på cpu og kabbis..... Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Du kan jo pusse plexien med sandpapir. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 tror det følger med viftestyring med det thermaltake kabinettet. er ikke sikker. Med de andre thermaltake så følger det ihvertfall med. Don't kill me if i have wrong Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Du kan jo pusse plexien med sandpapir. Eller sandblåse et motiv på vinduet? XenZor Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) Eller sandblåse et motiv på vinduet? Ja, feks. er fint når hele er pusset også, spesielt viss det er lys i. Endret 17. september 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
L4ss3 Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Følger ikke med viftestyring i tsunami kabinettet Men jeg ville heller slengt på noe kroner til og kjøpt denne viftestyringa fra microplex.no da får du harddisk kjøling også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå