Joachim_F Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Valve Valve har nå sendt den første "release candidate"-kopien av Half-Life 2 til Vivendi. Hvis Vivendi er fornøyd tar det nok ikke lang tid før vi får se dette spillet i butikkene. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Krysser fingrer, tær, armer og alt som kan krysses for at Vivendi godkjenner RC-en Hadde vært kjempeflott om den gikk gjennom. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Om Vivendi sender spillet tilbake til Valve blir jo dette et tegn på at spillet ikke levde opp til forventingene og vil derfor være en nedtur for både Valve og resten av fansen. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Nei, det vil det ikke være. Om Vivendi sender spillet tilbake, vil det være på grunn av antall bugs. Å endre spillet vil ikke være aktuelt på noen måte. Og spør du meg, er det veldig trolig at Vivendi vil pushe dette spillet så raskt de kan. Lenke til kommentar
Frugy Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Joiner Pytagoras! Denne nyheten gir i alle fall meg et håp om at HL2 snart spilles på min maskin Lenke til kommentar
Getchoo Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Ja, snart på tide med litt HL2 nå.. Akkurat ferdig med Doom3, så venter nå i spenning på HL2. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Om Vivendi ser seg fornøyd med spillet bør vi ha en utgivelsesdato om et par dager, kanskje en uke eller mer om vi er ganske så uheldig. Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 gidder ikke sitte og vente på hl2 kommer jeg.. har akseptert at det kommer når det kommer. Det blir jo et stort pluss seffers, om det kommer i nermeste tid. Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Satser på at det er å få kjøpt innen en mnd. Det beste hadde jo vært at det var ute til warpzone14 i høstferien Noen som vet en billig plass å forhåndsbestille spillet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg