serator Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Finnes det noe digitalt kompaktkamera med skikkelig vidvinkel. Noe som tilsvarer 15-20 mm på et speilrefleks. Har prøvd å finne ut dette men søker tydligvis ikke riktig... Kan noen hjelpe meg?? Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 vel, det nærmeste jeg vet om er på Nikon Coolpix 8400. Den ble lansert for 2 dager siden, og skal komme i butikkene i oktober. linsa er på 24-85mm. Setter man på en liten converter der så har man en veldig god vidvinkelinse. http://www.dpreview.com/articles/nikoncp8400/ Lenke til kommentar
serator Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Jeg tenkte egentlig mer på et enda mindre kamera, mer i brystlommestørrelse. Jeg har digital speilrefleks så noe stort kompaktkamera vil ikke gjøre nytten. Er det noen som vet om det finnes noen oversikter over de ulike kameraenes zoom-omfang. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 I produktguiden her på Akam er et lagt ut oversikter over zoom-omfanget blant spesifikasjonene. Lenke til kommentar
thomasreite Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Har nettopp sjekka produktguiden. Det står ingenting om vidvinkel under avansert søk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå