LuggagE Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 De som sier at et Final Fantasy-spill er dårlig har 0 respekt hos meg. Sorry. men Final Fantasy 8,9 og 10 er ikke dårlige. Tiny Bronco skal kunne fly med GameShark etter det jeg har hørt ja Samme her, alle FF spillene jeg har spilt har jeg spilt uten å slutte, jeg spiller fortsatt VII, VIII, IX og X. Ingen av spillene er dårlige, jeg har forresten spilt ALLE spillene, fra I til X (bortsett fra XI og X-2 desverre = /) Det som er tingen med FF spill er at alle er forskjellige, du kan ikke flame FFX fordi det ikke er dønn likt FFVII.... Sukk, alle er forskjellige og der er det som er bra med dem... FFX handlet litt mer om humor enn de andre, det var et helt annet gameplay. Jeg har spilt det i snart 300 timer nå så jeg vet hva jeg prater om. Men men, hver sin smak, alle syns at FFVII var best, etter det er det smak og behag. Mitt råd: nyt dem uten å dømme, se så mye bra square og enix har kommet med, og vi betaler noen usle kroner for det, ros dem sier jeg, de er de beste spillskaperne hittils i historien... Og når det kommer til topic (he he) så syns jeg det hadde vært mer realt av square enix å lage en skikkelig sequel/prequel eller remake, hvertfall for oss ordentlige fans... Lenke til kommentar
ToXciK Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) De som sier at et Final Fantasy-spill er dårlig har 0 respekt hos meg. Sorry. men Final Fantasy 8,9 og 10 er ikke dårlige. Squaresoft og Enix var jo begge veldig store på rollespill før.Men så slo de seg sammen, og da ble det liksom ikke så bra lenger. På tide med skilsmisse? Syns det slår litt sprekker hos Square etter at de slo seg sammen med Enix ja, sier ikke at alt de kommer ut med etter sammenslåingen er dårlig, langt ifra. Men like bra er mye av det etter min mening ikke. Men så er det ikke så lenge siden heller da så vi får bare vente til XII kommer ut og se. Endret 7. oktober 2004 av ToXciK Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Nå ser FFXII VELDIG lovende ut da Så HELT dødt er det ikke.. XII ser likt ut som X... Gidder ikke å tenke på det spellet engang. Ser likt ut faktisk.. Jaja Da MÅ det suge da! Hjeeelpe meg! Godt gjort at detkan bli dårlig når det ligner på et spill som hadde helt super grafikk.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) jeg husker hvertfall for en god del år siden da vi plutselig bare fikk FFVII av far min, spilte det hele tida.... :love: en av de absoultt beste og avhengighets skapende spill jeg noen sinne har prøvd.... hehe husker det kom på fire cder... i 2006 kommer FFVII : Crisis Core til PSP...hvis det er bra så Endret 28. oktober 2004 av 2mass Lenke til kommentar
asad Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Uansett hvordan de lager spillet , kan det bare ikke bli like bra. hvertfall for min del. Har ikke noe med dem å gjøre, dette er heller en ting fra MIN side. Mine forventinger/synspunkter har forandret seg. Bare fordi jeg likte et spill DA betyr ikke at jeg i det hele tatt orker å runde det NÅ. mine 0.2c Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå