FSOL Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Den eneste måten å kopiere datafiler til og fra zen'en min er vel nomad explorer, eller finnes det gode alternativer (gratis)? Har stor problemer med å kopiere filer fra den og inn på hd. Nomad explorer benytter en temp katalog på c: før den kopierer filene dit jeg vil ha dem. Har partisjonert disken min slik at jeg nå har kun 2gb ledig på c, resultatet blir da at jeg må kopiere filene fra zen'en i 2 gb partisjoner. Dette er utrolig iriterende. Noen som vet hvordan jeg kan løse dett, for eksempel ved å spesifisere en ny temp katalog for nomad? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 bruk softwaren creative har gitt deg, skal funke bra det Lenke til kommentar
FSOL Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 det er den jeg bruker. Men så vidt jeg skjønner må man bruke nomad explorer for å overføre datafiler. Disse lagres før de kopieres videre dit jeg vil ha dem, i en temp katalog unde local settings på c:. Bruker du et annet prog? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) Dette visste jeg ikke, tåpelige greier. Har ikke hatt behov for å overføre filer tilbake til hd enda, men. Vet ikke om noe annet prog. Får google litt. Endret 17. september 2004 av nr.4 Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Kanskje jeg fant interessant her? Har ikke prøvd den selv ennå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå