grwatz Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Jeg trenger et nytt hovedkort, og ønsker en anbefaling på vilket. Her er ønskelisten: DDR333 Integrert NIC Integrert Audio Integrert skjermkort (ikke SÅ viktig) Det var det! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Sjekk dette Soyo SY-KT333 Dragon Ultra hovedkort Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 On board skjermkort og lydkort er ikke saa veldig mye aa skryte av... Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 jeg har bestilt meg epox 8k3a+ fordi jeg skal overklokke litt. men det er vel andre kort med høyere funksjonalitet. se anbefalingene hos: http://www.pcworld.no/dataguiden/tester/ho...befalinger.shtm Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 HeI! Jeg har ASUS A7V333 Det er veldib bra og stødig vertfall min mening! Aldri hatt problemer :wink: Men en ting det med temperaturen er litt rart den måler temp i kjernen og der er det varmere er det sånn? Eller er min så #%%%% varm? Lenke til kommentar
Howard Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Quote: Den 2002-05-10 10:45, sLiVeRr skrev:Jeg trenger et nytt hovedkort, og ønsker en anbefaling på vilket.Her er ønskelisten:DDR333Integrert NICIntegrert AudioIntegrert skjermkort (ikke SÅ viktig) For Socket A er vel det nærmeste du kommer de NVIDIA nForce-baserte kortene, f.eks. MSI K7N420 PRO. Disse har dog ikke offisiell støtte for DDR333/PC2700, som uansett ikke spiller en veldig stor rolle for ytelsen. Ellers er KT333-baserte kort de beste rent ytelsesmessig, men mangler typisk funksjonalitet som NIC og grafikk. _________________ Howard www.hardware.no [ Denne Melding var redigert av: Howard på 2002-05-10 11:23 ] Lenke til kommentar
grwatz Skrevet 10. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2002 det soyo-kortet virket interresant. Eneste minus var pris. Jeg VET an onboard lydgrafikk ikke er så bra, men det er ikke mer enn jeg trenger. (Det int. skjermkortet er så jeg kan ha to skjermer og ikke bruke en PCI-slot). jeg har sett at det er få av DDR333-kortene med lan OG audio. det har stort sett vert enten-eller. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 lyden på Soyo SY-KT333 Dragon Ultra hovedkort er vis drit bra.. Lenke til kommentar
knut Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Quote: Den 2002-05-10 15:15, sLiVeRr skrev:det soyo-kortet virket interresant. Eneste minus var pris.Jeg VET an onboard lydgrafikk ikke er så bra, men det er ikke mer enn jeg trenger. (Det int. skjermkortet er så jeg kan ha to skjermer og ikke bruke en PCI-slot).jeg har sett at det er få av DDR333-kortene med lan OG audio. det har stort sett vert enten-eller. Du kan ikke bruke onboard skjermkort og agp basert skjermkort sammen. Det er på grunn av at både det integrerte skjermkortet og agp kortet går på samme agp bussen. Og som alle vet finnes det ikke hovedkort med 2 agp slotter, det vil heller aldri fungere. Du kan derimot bruke et integrert skjermkort og et pci skjermkort sammen. eller da selfølgelig et agp og et pci sammen. Lenke til kommentar
grwatz Skrevet 10. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2002 Quote: Du kan ikke bruke onboard skjermkort og agp basert skjermkort sammen. Det er på grunn av at både det integrerte skjermkortet og agp kortet går på samme agp bussen. Og som alle vet finnes det ikke hovedkort med 2 agp slotter, det vil heller aldri fungere. Du kan derimot bruke et integrert skjermkort og et pci skjermkort sammen. eller da selfølgelig et agp og et pci sammen. <Rant!> F***** Crap! There goes that f***ing dream! </Rant> *puh* der fikk vi det ut får vel drite i integrert skjermkort da. er det noen som vet noe om kvaliteten på smartkortleseren i soyo-kortet? Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 http://www.tomshardware.com/mainboard/02q2...0509/index.html Denne ferske testen skulle vel gi deg de svar du vil ha. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Sjekk dette Soyo SY-KT333 Dragon Ultra hovedkort Test her Lenke til kommentar
Fjellsboe Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Sjekk nyeste KT333 guide på http://www.tomshardware.no Selv har jeg nylig kjøpt Asus A7V333, Funka helt greit til jeg skulle oppdatere bios i WinXP og systemet fryste seg da det holdt på å flashe Rom`en. Så nå venter jeg på ny bios-brikke fra asus :smile: Lenke til kommentar
Danny Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 det gigabyte hk de testa på tomshardware ser jo bra ut,noen som har det? Gigabyte GA-7VRXP [ Denne Melding var redigert av: Danny på 2002-05-11 10:30 ] Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 opdaterte du bios i windows? det høres farlig ut, og i ditt tilfelle var farlig. rart at bios ennå existerer på den måten, skulle tro at vi fremtidsmenneskene hadde utviklet noe tryggere enn eprom brikker?. for eksempel-? Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 en dings som du setter i usb stikket og så blir bios lasa derfra? Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Quote: Den 2002-05-11 08:29, Fjellsboe skrev:Sjekk nyeste KT333 guide på http://www.tomshardware.no Selv har jeg nylig kjøpt Asus A7V333, Funka helt greit til jeg skulle oppdatere bios i WinXP og systemet fryste seg da det holdt på å flashe Rom`en. Så nå venter jeg på ny bios-brikke fra asus :smile: Hvorfor oppdaterte du ikke fra POST... trykk alt+f2 med en diskett med hexen på... fønker finfint Lenke til kommentar
Fjellsboe Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Skulle nok ha gjort det på gode gamle måten ja, lærepengen lært, og etterpåklokskapen råder. Jaja, det ordner seg til slutt. Noen som vet om installering av ny biosbrikke får noen konsekvenser for resten av maskinen ? f.eks systeminstillinger i XP ? Lenke til kommentar
Kina bill Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Kjøp deg et A7V333 du. Etter min mening: Verdens beste kort fra verdens største hk produsent. Stabilitet, det er Asus det! Rune. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå