Gå til innhold

Hvilket 9600xt er best/lager minst varme?

Oxford

Anbefalte innlegg

Nå skal jeg kjøpe meg et 9600xt kort, men vil samtidig ha så lite støy som mulig. Har da kommet fram til at "ATI VGA Silencer 9500-9800pro" hos 3dfx muligens er et bra kjølealternativ.

Er det noen forskjell i ytelse på kortene med dette chipsettet?

Er det noen som vet hvor mye denne kjøleløsningen bråker i dB (resten av systemet mitt ligger under 20 dB)?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Utav nysgjerrighet... Hvorfor kjøpe et sjermkort som var dårlig for et år siden? :p

Det blir jo litt feil å si. Jeg har vært utrolig fornøyd med mitt 9600xt kort. Jeg har enda ikke prøvd ett spill jeg ikke kan spille. Det er jo ikke alle som er like kravstor vet du :)

Når det er sagt er det begrenset hvor mye jeg ville gitt for det. Jeg betalte 1200-1300 for mitt med en bra bundle (HL2 kupong bl.a) og det er jo en liten stund siden. Nå syns jeg det er for mye for dette kortet siden 9800 Pro har sunket såpass mye i pris.

Lenke til kommentar
Ville vurdert radeon 9600xt extreem edition hvis du finner det. Tror det er klokket til 500/350 orginalt eller noe, og med raskere minne enn de vanlige kortene. Har et selv og er godt fornøyd med det.

Jeg har nå klokket det til 580/800 dønn stabilt, veldig bra :)

Mener du GeCube RADEON 9600XT 128MB Extreme Edition? Har hørt det skal være svært overklokkingsvillig ja. Hvor fikk du kjøpt det da?

Lenke til kommentar
Ville vurdert radeon 9600xt extreem edition hvis du finner det. Tror det er klokket til 500/350 orginalt eller noe, og med raskere minne enn de vanlige kortene. Har et selv og er godt fornøyd med det.

Jeg har nå klokket det til 580/800 dønn stabilt, veldig bra :)

Mener du GeCube RADEON 9600XT 128MB Extreme Edition? Har hørt det skal være svært overklokkingsvillig ja. Hvor fikk du kjøpt det da?

:dontgetit:

Har hatt mitt GeCube 9600xt BGA åppe i 610/800 :D

Eneste som jeg mener er negativt med gecube 9600xt kortene er at de bråker :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...