Fear1054 Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Heisann er lit erfaren i klokking, men ikke så altfor mye, så derfor trenger jeg hjelp. Min PC består av ASUS A7N8X deluxe (hovedkort) AMD Athlon xp 2500+ Barton (prosessor Socet A) 1,66V ved original drift DDR - SDRAM PC3200 -512MB (RAM) NVIDIA Gforce Fx 5600 (skjermkortet) Jeg lurer på den beste måten å klokke denne pcen på, bra kjøling har jeg så det er ikke noe problem. Jeg har hørt at de skal tåle en direkte overgang fra 11 multipiler og 200 FSB altså 11x200= 2,2ghz uten problemer. er dette riktig?? eller må jeg stille på Vcoren også? Pleace guid meg gjennom dette Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Jeg har hørt at de skal tåle en direkte overgang fra 11 multipiler og 200 FSB altså 11x200= 2,2ghz uten problemer. er dette riktig?? eller må jeg stille på Vcoren også? Det er ganske sannsynlig at det lar seg gjøre. Det er bare å prøve. Hvis maskinen blir ustabil kan du prøve å øke vcore littegranne. Lenke til kommentar
Fear1054 Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 nå har jeg klokket den til 2,2ghz så nå er den en XP 3200+ prosessor, men hvis jeg skal gå steget videre med klokkingen, hva må jeg huskerpå da, og må vcoren økes?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå