senjakongen Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Hei Jeg prøver å installere en ny font på maskinen (det er en .exe fil) men får bare følgende feilmelding: "16 bit Windows Subsystem. C:\WINDOWS\SYSTEM32\AUTOEXEC.NT. The system file is not suitable for running MS-DOS an Microsoft Windows applications. Choose "Close" to terminate the application" Noen som har pailing på hva dette skyldes???? På forhånd takk.. Senjakongen Lenke til kommentar
am3k Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Hva med å laste ned en "ekte" version av fonten, ikke en pakket eller ugyldig version. Lenke til kommentar
senjakongen Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Tror ikke filen er problemet i og med at den virket veldig fint på en annen maskin med akkurat samme Windowsversion. Senjakongen Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Jeg ville også anbefale å laste ned en font fil. Det er mulig det er noe galt med Windows installasjonen din, siden feilen ligger i System32 mappen. Lenke til kommentar
highlander Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Skal du ha ny font for? Skal du ha så last ned en ekte versjon av font fila iallefall. Lenke til kommentar
senjakongen Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Har forstått at det er lurt og prøve å laste ned en ekte versjon av font fila, men det irriterer meg at det ikke fungerer. Saken er at jeg har installert windows på tre maskiner i husstanden, og installasjonene er helt identiske. På to av maskinene fungerer ikke fila, men på den tredje er det ingen problem. Syns bare det hele er litt merkeli... Senjakongen (frustrert) Lenke til kommentar
am3k Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Problemer kommer og går, dette er riktignok ikke så alvorlig. Siden du allerede har prøvd/installert fonten på de andre maskinene kan du jo bare kopiere fonten fra en av disse. Lenke til kommentar
agony Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) Saken er at jeg har installert windows på tre maskiner i husstanden, og installasjonene er helt identiske. På to av maskinene fungerer ikke fila, men på den tredje er det ingen problem. Hva med å da hente ut font fila fra den 3. pcen? Edit: D'oh, sånn går det når man er på jobb og skriver i forum. Rakk ikke poste før etter en kundesamtale, og da ble det litt forsent. Endret 17. september 2004 av agony Lenke til kommentar
senjakongen Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Hei igjen, mange bra forslag her, men nå har samme feilen oppstått med en annen filtype (wizip exe fil) så her er det tydligvis ikke fila som er problemet, men windows. Noen som har peiling??? Senjakongen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå