jonarn Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Hallo! mitt problem er selvfølgelig at jeg er skikkelig grønn så derav mitt spørsmål til dere der ute....hadde i utg.punktet win me på min pc, så skjedde det "noe" med min win me,SKIKKELIG noe....kortversjonen er: en kompis hjalp meg og innstalere win 2000 i tillegg til me, så nå har jeg begge deler. Men jeg ønsker å "kvtte" meg med me, hvordan gjør jeg det?? tenkte å bruke me cd`n, men er ikke sikker på om det blir "ball" med win 2000 da?? når jeg bruker me cd`n så får jeg inntrykk av at me vil legge seg over 2000 også....HJELP Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Det beste er nok å tømme hele disken og installere kun Win2000 på nytt. Start Win2000 fra CD-rom og slett alle gamle partisjoner, så lar du win2000 installere seg på en ny partisjon i NTFS format. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Hvordan er dette installert. På egne parisjonere, eller i 2 forskjellige mapper på samme partisjon. btw: en partisjon er t.d. c: d: osv. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Jeg har skrevet en liten guide om hvordan du fjerner flere versjoner av Windows. Tror den skal være ganske enkel, men dersom det er mere du lurere på så gi beskjed. http://home.no/x-byted/artikler/fjern_win.htm Et annet alternativ er å legge inn en ren installasjon av Win'2000 da vil ME forsvinne.. dersom ME ligger på C:. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå