Gå til innhold

Forlater forumet i protest.

Arctic

Anbefalte innlegg

(Nei, dette er ikke en test)

Heisann folkens!

Skal lage minst mulig fuzz, så derfor havner denne tråden under testposter.

Jeg har på eget initiativ valgt og ta en ferie fra forumet på ubestemt tid. Grunn: Tingenes tilstand på forumet. Jeg kommer dog til å stikke innom å skjekke/svare på PM, men posting er det slutt på.

De som eventuelt kommer til å skjekke profilen min, vil finne denne tråden øverst. Dermed slipper de og tro jeg er strøket med eller lignende.

-Arctic

Edit:

Hei igjen. Jeg innså at det jeg la fram som grunn, var litt knapt, og at det åpner for noen ukorrekte spekulasjoner. Derfor må jeg gå litt mot mine egne prinsipper og redigere her.

Dette dreier seg først og fremst IKKE om meg selv. Jeg trives svært godt på forumet, og har intet og utesette på den vanlige bruker. Jeg har heller ingen advarsler og lignende, så jeg føler meg ikke dårlig behandlet eller noe slikt.

Men jeg er svært kritisk til noe jeg anser som forskjellsbehandlig av ANDRE brukere. De med litt fartstid på forumet slipper igjennom med lovbrudd gang på gang, mens nybegynnere får svi. Dette har pågått i lang lang tid. Jeg blir forbannet hvis jeg hører om en stakkar som får 10% advarsel hvis signaturen hans var en halv linje for lang, eller avataren en halv kb for stor etc. Slikt tøv er utført av en triggerhappy mod. med markeringsbehov. Jeg aksepterer ikke forskjellsbehandling av folk, kort og greit. For og si det rett ut, jeg mener det er flere moderatorer på dette forumet som etter min mening aldri burde ha fått tildelt den jobben. Og bak disse avgjørelser står det en slags ledelse jeg mener blir akkurat like usikket til jobben. På toppen av dette har jeg fått opplysninger om at denne ledelsen har ført vanlige brukere her bak lyset med og unnlate viktige opplysninger om det såkalte "forumstyret" Dette har jeg ikke fått bekreftet, så ta akkurat det med en klype salt.

Meget mulig åpner dette for ennå mer spekulasjoner... Men ønsker noen å svare eller diskutere dette, MÅ de diskutere det meg meg! (PM) Vær så snill, ikke gjett dere fram.

Endret av Arctic
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet om flere profilerte brukere som har tenkt/ tenker det samme. Samme gjør jeg selv, men for min del blir det mer at jeg ikke gidder å ta ting så seriøst lengre, slik som "alle andre" ikke gjør.

Nå vet jeg ikke hva som var din grunn da, men at du stikker senker iallefall kvaliteten på dette forumet enda mer.

Alt var bedre før.

Lenke til kommentar

Syns ikke det var så trist at Ha1tan stakk, mer kjipt at Arctic og VeXx stakk..

Syns også dette forumet begynner å synke drastisk på den negative siden nå.

Er som sagt på langt nær så kult her som før..

Det som Arctic sier er også noe å tenke på for de som jobber her som mod. og admin

Lenke til kommentar
Forumet har blitt dårlige og dårligere de 2 siste årene :(

Men en av høydepunktene var allikevel X800Pro gjengen før i år :)

Hehe, det var faktisk veldig gøy, kortet ditt fungerer fortsatt like bra?

Du husker vel meg? Han som hadde en sinnsyk uflaks?

:no:

Jepp, det fungerer gull.

Husker at du ikke var å heldig ja, bedre nå sikkert :thumbup:

LarsP: Same shit anyway, huh?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...