Babadurion Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Hei jeg får denne feil mld. når jeg starter opp windows, og når jeg skal starte ati catalyst control center, men det er vel bare det at når windoesen starter opp prøver den også å starte opp catalyst, men samme det. Feil mld. er "cli.exe" finnes ikke eller virker ikke.... kan det ha noe med at kortet er PCI-E? Lenke til kommentar
am3k Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Hva med å installere driverne på nytt (da også control center), eller bare control center. [offtopic] Hvor har du kjøpt x800xt på PICe. Ikke akkurat lett å oppdrive her til lands [/offtopic] Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 Hva med å installere driverne på nytt (da også control center), eller bare control center. [offtopic] Hvor har du kjøpt x800xt på PICe. Ikke akkurat lett å oppdrive her til lands [/offtopic] Har prøvd det, virket ikke! ... ja jeg vet, jeg fikk tak i det igjennom www.psdata.no, de hadde fått inn 10+ på lagre av akkurat de, de hadde nok en dose med flax. Det er connect3d Lenke til kommentar
am3k Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Har du sjekket om fila er der (bruk windows søk). Hos meg ligger den under: C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE Om alt annet fungere prøv å legge til fila, eller søk litt på ati.com Edit: Tok et raskt søk link1 link2 Endret 16. september 2004 av am3k Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Du må laste ned Microsoft Net version 1.1, den får du lastet ned her: Microsoft NET Version 1.1 du må instalere denne pakken før driveren, men du hr allerede instalert ikke sant?da må du instalere denne net version 1.1 også instalere catalyst driverne på nytt etterpå, det gjorde jeg...funker som f#¤& nå!!! håper det hjelper! Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Du må laste ned Microsoft Net version 1.1, den får du lastet ned her:Microsoft NET Version 1.1 du må instalere denne pakken før driveren, men du hr allerede instalert ikke sant?da må du instalere denne net version 1.1 også instalere catalyst driverne på nytt etterpå, det gjorde jeg...funker som f#¤& nå!!! håper det hjelper! takk! skal se om det hjelper- Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Det virket.... gemialt, men nå er det ett nytt problem som er kommet opp, det er etter jeg har installert og skal kjøre 3dmark03. så vil den ikke starte, da kommer det " vil du sende denne feil mld." til microsoft. SÅ kan du svare på dette og eller`? har directX 9c osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå