F828 Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Jeg testa Eurofoto ved å benytte meg av de 10 gratisbildene jeg kunne få. Jeg sendte over 10 filer og etter et par dager hadde jeg bildene i postkassa. Resultatet var veldig bra. Jeg var henrykt over at bildene ble like bra og vel så det som analoge bilder. Jeg er skeptisk til å betale før jeg får sjekka kvaliteten på ting jeg skal ha, så jeg ville teste litt til. Bestilte da 52 bilder til, men i tillegg bestilte jeg to store bilder på 30 x 40 og 50 x 70 Det gikk et par dager igjen og bildene dukket opp her hjemme. Resultatet var fantastisk. Jeg var kjempefornøyd og anså "testinga" som avsluttet. Jeg sendte da over første bolk med bilder jeg skal fremkalle. I første omgang sendte jeg 627 bilder. Det gikk for det første lang tid, og når jeg endelig fikk de ble jeg mildt sagt lang i trynet. Kanskje 10% av dem var bra, 20% gikk an på en måte. Men 70% av dem er rett og slett så mørke at jeg ikke kan bruke dem. Jeg vet med 100% sikkerhet at feilen ligger hos dem, jeg har jo testa de ut og inn med å sende alle slags type bilder med forskjellige lyssettinger etc. Jeg finner ut at jeg IKKE vil akseptere disse bildene - og skriver en mail om det. Enda en mail fordi jeg ikke får svar. Da jeg får svar, får jeg beskjed om å skrive enda en mail.... fordi en eller annen har ferie. Jeg venter til datoen for ferieslutt og sender en mail... enda en mail. Dette er nå flere uker siden, og jeg har ikke hørt noe fra dem siden. MEGET skuffende, skal aldri mer handle på EUROFOTO. F828 Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 E-post er ikke alltid løsningen har jeg erfart. En dag du er i godt humør ringer du til dem og forklarer situasjonen på en hyggelig måte, så vil det nok løse seg til slutt Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 E-post er ikke alltid løsningen har jeg erfart. En dag du er i godt humør ringer du til dem og forklarer situasjonen på en hyggelig måte, så vil det nok løse seg til slutt Støtter dette forslaget, alt blir som regel mye lettere om man tar en telefon og forklarer saken sin. Husk bare å legge igjen temperamentet hjemme Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 JoergenJonassen har rett, følg rådet hans! Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Jeg testa Eurofoto... Var det ikke de som ble kåret til testvinner på TV2 Hjelper deg nå på Onsdag da? Tror nok det ordner seg i positiv retning for ditt vedkommende, men hold oss gjerne oppdatert da jeg sikkert ikke er en eneste her med digitale bilder som trenger "fremkalling". des,OUT! Lenke til kommentar
NikonD70 Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Er det flere som har problemer med overføring av bilder hos Fotoknudsen? Java overføringen funker veldig dårlig......hmmmmm. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Er det flere som har problemer med overføring av bilder hos Fotoknudsen?Java overføringen funker veldig dårlig......hmmmmm. Jeg bruker heller å dra innom med CD, det funker bra og koster jo ikke all verden. Også henter jeg bildene i butikken, så sparer jeg portoen.. Men sist gang var jeg ganske misfornøyd med bildene der, pga overdreven oppskarping (jeg gjorde passelig mye oppskarping selv på forhånd, så hvorfor de på død og liv skal skarpe opp enda mer aner jeg ikke..) Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Er det flere som har problemer med overføring av bilder hos Fotoknudsen?Java overføringen funker veldig dårlig......hmmmmm. Dette kjenner jeg igjen, jeg har størst problemer med Opera, men også IE kan tulle seg. Det jeg har oppdaget er at mange ganger er bildene overført selv om ikke fremdriftsindikatoren bekrefter at det har skjedd. så et lite råd på veien er å sjekke albumet ditt etter at du har gitt opp å vente på beskjed på bekreftet overføring. Men jeg er enig - fusker seg for meg også. Lenke til kommentar
NikonD70 Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Jo det funker jo å stikke innom med en cd, men poenget er at det uansett blir sendt til Bergen for fremkalling. De sier selv at det går fortere om man bruker fotoknudsen.no enn at de gjør det for deg. De eneste bildene som OsloKameraService selv fremkaller på sin Dlab er de som skal leveres på timen. Og OKS leverer ikke større enn 20x30, da må man isåfall ta turen til OsloCity...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå