Passasjer Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Skal nok bestille en Q-pad, men trenger svar på dette fort: Hva er forskjellen mellom vanlig Q-pad og Masterpad? Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Skal nok bestille en Q-pad, men trenger svar på dette fort: Hva er forskjellen mellom vanlig Q-pad og Masterpad? Masterpad er bare et "design" dvs. så lenge det er Q-Pad Gamer XXXL med "Masterpad" design, eller "Aim" design så er de like Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Fleire som får augene opp for Qpad. Godt. For dei som er opptatt av glid så gir glidz+qpad ein heilt overlegen glid i forhold til andre matter etter mi meining. I tillegg, sidan overflata består av tøy, så varar teflontapen lenge, lenge, lenge etter at folk som brukar harde musmatter måtte bytta. Stemmer. Er det noen plass i norge jeg kan få tak i "Glidz" ? edit: www.mpx.no ja Endret 25. september 2004 av SpinNdre Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Glidz - Laget av 100% teflon Padsurfers - Laget av 100% teflon Jeg ser ikke stor forskjell... Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Glidz - Laget av 100% teflonPadsurfers - Laget av 100% teflon Jeg ser ikke stor forskjell... Nei ikke jeg heller, men det er vel en forskjell. edit: mine "Mouse Skatez" glir endel bedre en de jeg fikk med Icemat... Endret 25. september 2004 av SpinNdre Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Forresten, fortsatt ingen som vet noe angående Corepad og microplex? Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Min func 1030 er sikkert 2 år nå, og er temmelig slitt. Den glatte overflaten henger min mx500 igjen på, den er seigere enn den ru overflaten. Jeg vurderer også å gå for en Corepad, håper bare de får en norsk forhandler snart. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Tror Corepad er et godt valg. Håper microplex.no får den inn snart. Elsker microplex, de har mye bra innen musematter! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Til de som vurderer å kjøpe Q-Pad: Sjekk her! Lenke til kommentar
kns Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Fikk veldig lyst på den Revelcell-glassmatta...men finner ingen netshoper som har den.....?! Hm.. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Tror Icemat 2.0 er like bra... Lenke til kommentar
cairn Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Fikk veldig lyst på den Revelcell-glassmatta...men finner ingen netshoper som har den.....?! Hm.. http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet846.htm < Revelcell Lenke til kommentar
xrs Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Har selv revelcell under i3.0 og er meget fornøyd. Den lever opp til produsentens løfter, og ikke minst mine krav. Kjøpte "my preacious" på globalcool (reklamere ) er også spent på hvordan diamondback blir... Endret 15. oktober 2004 av xrs Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Jeg fikk nesten lyst til å kjøpe ErgoDiver. 68,- på 3dfxcool.no. Jaja, bare nesten... Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Jeg kjøpte IceMat v2 for noen uker siden og er storfornøyd den anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Hmm alt dette for noen musmatter Har ennå min svarte med slik pute på.. står Case Logic på den. Har vel brukt den i 3år eller noe. Den klarer vel en del år til Lenke til kommentar
ZaLPhoN Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg har en Func som jeg er veldig fornøyd med, skal snart kjøpe en ny pga slitasje på den jeg har nå. Kanten på ene siden har bua seg og jeg får ikke til å fikse det, har prøvd masse. En kamerat hadde samme problemet og prøvde med superlim, gikk heller ikke. Så jeg anbefaler dere å frakte Funcen i den metallboksen den kom i så deres også ikke blir sånn. Jeg har også en Steelpad som jeg ikke brukte så lenge pga: 1. Den var alltid så kald. 2. Den bråker litt da man beveger musa. 3. Følte ikke at musa mi glidde så bra på den overflaten. Men det er mine meninger. Blir vel til at jeg kjøper en ny Func! Lenke til kommentar
cairn Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg har hørt av flere at hvis func'en ligger "over"/"helt på" kanten på bordet så blir gummien rundt etterhvert misformet. Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg har hørt av flere at hvis func'en ligger "over"/"helt på" kanten på bordet så blir gummien rundt etterhvert misformet. Men hvorfor skal den gjøre det da? Kan man ikke bare holde matta på bordet da? Det er tross alt det som er meninga. Det er jo det samme som å si at musa blir litt deformert når man sitter på den over lengre tid... Lenke til kommentar
Bearclaw Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Er det noen som har noen formening om hvilken musmatte jeg burde velge? Jeg bruker musa Razer Diamondback med teflonføtter og ønsker en litt stor musmatte som sliter lite på føttene! Noen som har noen GODE formeninger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg