Sagacious Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Finnes det norske distributører av Qpad? Finner den bare hos http://www.qpad.se www.mpx.no Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 En ting angående Corepad: Har overflaten en "plastikk" følelse eller glass-følelse som Icemat/Revelcell? Lenke til kommentar
cairn Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 (endret) Matten gir definitivt ikke plastfølelse. Likevel er det ikke en like ren "glass"-feeling på det heller, da den er dekt av et slags teflonlignende belegg. Endret 18. september 2004 av cairn Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Ok..Tror jeg skjønner hva du mener. Lenke til kommentar
Gizmokvakk Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) Finnes det norske distributører av Qpad? Finner den bare hos http://www.qpad.se Du kan få kjøpt Q-Pad hos MPX.no Oops, fikk ikke med meg at Njaal[NOR] allerede hadde skrevet det Endret 19. september 2004 av Ma'anagal Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Tror også de har den på microplex.no?!? Uansett, microplex har DKT og Fatal1ty mattene, for de som liker tøymatter. Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Jeg bruker Q-Pad Stor, behagelig i bruk, bråker ikke. Kan kjøpes hos MPX, Databutikken Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Har selv en Logitech MX510 + Icemat 2.edition, og er fornøyd med det. Musa glir fint, lyden plager meg ikke nevneverdig, men jeg får så jævlig vondt i håndleddet! Var ikke plaget med det før jeg bytta ut den gamle tøymatta.. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Du kan jo prøve å kjøpe/lage en håndledds-støtte... Lenke til kommentar
hakrist Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Jeg kjøpte min første musematte i 1985. Den var blå, laget av tøy, med svart skum under. Og den bruker jeg fortsatt!! Knallmatte! Har hatt den med meg gjennom 3 forskjellige amiga-perioder og 3 forskjellige pc'er. Fungerer like godt til alle mustyper, hjul eller optisk. Den har vært med på uttallige lan-parties. Den har vært tilgriset av hamburgere, pizza, øl...you name it. Jeg har vaska den i vaskemaskina mange ganger. En gang skrubba jeg den til og med med stålull & bilshampoo for å få den ren. Og den er fortsatt like fin! Den er forøvrig den eneste musmatten av denne typen (som jeg vet om) hvor det blå tøystoffet ikke har løsna fra skumgummien etter en tid. Nei...jeg bytter kanske pc, men musmatta mi bytter jeg aldrig. Den vekker minner. Kjære musmatta mi Endret 20. september 2004 av hakrist Lenke til kommentar
Gizmokvakk Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Nei...jeg bytter kanske pc, men musmatta mi bytter jeg aldrig. Den vekker minner. Kjære musmatta mi Jeg vet hva du mener, hadde en über-musematte som er så slitt at all farge er helt borte. Den matta var dødsdigg til kulemus, 1mm tykk gummi med et glatt lag oppå med striper som gikk på kryss og tvers for å gi feste. Men den funker ikke med optisk mus Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Men hvor får man kjøpt Corepad? Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Burde de ikkje ha nemnt at Qpad finnest i fleire størrelsar? Så det er jo ikkje noko negativt om den største er for stor. Lenke til kommentar
TST Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Men hvor får man kjøpt Corepad? Corepad har fortalt oss at de er i dialog med Microplex. Mer vet vi dessverre ikke. Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Burde de ikkje ha nemnt at Qpad finnest i fleire størrelsar? Så det er jo ikkje noko negativt om den største er for stor. Enig der. Njaal Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Men hvor får man kjøpt Corepad? Corepad har fortalt oss at de er i dialog med Microplex. Mer vet vi dessverre ikke. Dere vet ikke noe om hva Corepad kommer til å ligge på prismessig? Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Har nå fått QPADen, og den er digg, vet ikke men den føles ca like glatt som fUnc... men den har et digg underlag som jeg liksom ikke kan forklare, den er bare lekker Njaal Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Enig, enig, veldig fornøyd med MX310 på Qpad. Endret 25. september 2004 av odex Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Kanskje jeg skal teste Q-pad? Skal ihvertfall ha meg Corepad. Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Fleire som får augene opp for Qpad. Godt. For dei som er opptatt av glid så gir glidz+qpad ein heilt overlegen glid i forhold til andre matter etter mi meining. I tillegg, sidan overflata består av tøy, så varar teflontapen lenge, lenge, lenge etter at folk som brukar harde musmatter måtte bytta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg