Fiskebob Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Når jeg skal prøve å starte hjelp og støtte i win xp pro, så vil ikke prog. starte opp. den eneste meldingen jeg ser i 1 sek er at det står sysfader i oppgavebehandlingen. Noen som kan hjelpe meg med dette og fortelle meg hva sysfader er? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Når jeg skal prøve å starte hjelp og støtte i win xp pro, så vil ikke prog. starte opp. den eneste meldingen jeg ser i 1 sek er at det står sysfader i oppgavebehandlingen. Noen som kan hjelpe meg med dette og fortelle meg hva sysfader er? - Vet ikke det, men har du sjekket om servicen "Help and support" er satt til Automatic? Lenke til kommentar
Fiskebob Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 hvordan ser man om den er satt på automatisk? Lenke til kommentar
Fiskebob Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 noen som i det hele tatt har hørt om sysfader llr vet hva det er? trenger virklig hjelp, sysfader ødlegger en del på pc'n som f.eks kan jeg ikke skrive ut fordi sysfader bare fader bort dokumentene i køen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå