t-paul Skrevet 11. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2002 Jeg tror faktisk jeg må poste dette en gang til: Hvorfor ikke fjerne programmene helt, så kan de sette ned prisen på OS´et. Så kan jeg i ro og mak velge programmer som gjør f.eks surfe-jobben like bra eller bedre? -> Opera Penger spart + at Opera er gratis! Hvem vil ha outlook når det hele tiden er så mange sikkerhetshull man må tette? :smile: Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Quote: Den 2002-05-10 11:28, t-paul skrev:MacOSX passer for "business", og det er like lett å lære og bruke som M$ plattform :smile: (Om ikke enklere) Da skal det være mye bedre enn MacOS8/9 som henger bare du ser stygt på skjermen. Den henger jo søren meg oftere enn Windows 98 jo... (ja, har mye erfaring med både Mac og PC). Lenke til kommentar
t-paul Skrevet 11. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2002 Quote: Den 2002-05-11 10:27, Afseth skrev: Quote: Den 2002-05-10 11:28, t-paul skrev: MacOSX passer for "business", og det er like lett å lære og bruke som M$ plattform :smile: (Om ikke enklere) Da skal det være mye bedre enn MacOS8/9 som henger bare du ser stygt på skjermen. Den henger jo søren meg oftere enn Windows 98 jo... (ja, har mye erfaring med både Mac og PC). Så du har ikke kjørt på OSX platform da? -Som har mye erfaring med Mac Lenke til kommentar
t-paul Skrevet 11. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2002 FAKTA: Microsoft har fått en DOM på seg! Noen av delstatene er ihvertfall smarte nok til å se at Microsoft benytter ULOVELIGE virkemidler for å få penger i kassa. Og en latterliggjøring av rettssystemet deres er bare barnslig, for alle delstater har hver sin praksis! Og det finnes mange eksempler på helt sinnsvake dommer i Norge også, f.eks; En man kan gå å kaste urin og ekskrementer på naboenes eiendommer uten at han blir dømt! Lurer på om noen er TØFFE nok til å ta et oppgjør med Microsoft i Norge. :smile: Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Quote: Den 2002-05-11 10:36, t-paul skrev:Så du har ikke kjørt på OSX platform da?-Som har mye erfaring med Mac Brukte Mac der jeg jobbet (sluttet 30.april), og ettersom de var en organisasjon tok de seg ikke råd til nytt OS. I tillegg skal de snart kjøpe PC fordi ingen der er fornøyd med stabiliteten til Mac og fordi de fleste bruker PC hjemme og kjenner bedre til Windows plattformen. Dumt å kjøpe OS X også kjøpe PC en måned eller så senere. Lenke til kommentar
t-paul Skrevet 11. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2002 Quote: Den 2002-05-11 10:57, Afseth skrev: Quote: Den 2002-05-11 10:36, t-paul skrev: Så du har ikke kjørt på OSX platform da? -Som har mye erfaring med Mac Brukte Mac der jeg jobbet (sluttet 30.april), og ettersom de var en organisasjon tok de seg ikke råd til nytt OS. I tillegg skal de snart kjøpe PC fordi ingen der er fornøyd med stabiliteten til Mac og fordi de fleste bruker PC hjemme og kjenner bedre til Windows plattformen. Dumt å kjøpe OS X også kjøpe PC en måned eller så senere. Er det ikke litt rart da at nesten alle store grafiske byråer helst bruker Mac når de er så utstabile? Her er det snakk om enorme filer og krevende programmer som kjøres. Jeg kan IKKE si meg enig med deg, har jobba med Mac og hatt PC hjemme jeg også. PC´n er verre å hanskes med, og Mac8/9 krasjer like mye som en PC med Win98 Men det er en FULLSTENDIG avsporing av debatten.. :smile: Lenke til kommentar
Das Bimmer Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Jeg synes MS-windows er et bra program, fint brukergrensesnitt, osv. MEN: - For mange ubrukelige tileggsprogramm som jeg IKKE trenger, og IKKE vil ha, og som IKKE kan avinstaleres - For mange BØGGS. Ustabilt. - For mange sikkerhetshull (pga. programmer som ikke kan avinstalleres) Løsningen på dette, for oss som er smarte nok til å kjøre windows 98 se, er å kjøpe en patch som heter windows 98lite. http://www.98lite.net/products.html Den koster ca. 250 spenn, og gjør at du kan avinstalere det meste! Til og med IE! Lenke til kommentar
t-paul Skrevet 12. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2002 http://www.98lite.net/products.html GENIAAALT! Fins dette til ME/W2000/XP også mon tro :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå