Nevnarion Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Reverse Morsomt lite spill der du skal bevege musa og dermed lede en liten firkant gjennom forskjellige labyrinter og hindringer, uten å komme borti vegger eller noe lignende. Hovedproblemet er at bevegelsene du gjør blir gjort motsatt. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Var morsomt helt til jeg fant ut at det bare er å snu musa, så blir det jo lett som bare juling Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Hehe, ja det er jo sant. Men det er jo ikke noe artig å jukse da. Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Var morsomt helt til jeg fant ut at det bare er å snu musa, så blir det jo lett som bare juling Men da er det jo klin umulig å treffe knappene mellom hvert brett Lenke til kommentar
jocke Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 ...flash-spill er så kult. Spesielt når man kan komme til siste bane uten å gjøre noe særlig........ Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Reverse Morsomt lite spill der du skal bevege musa og dermed lede en liten firkant gjennom forskjellige labyrinter og hindringer, uten å komme borti vegger eller noe lignende. Hovedproblemet er at bevegelsene du gjør blir gjort motsatt. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Kom til Level 19. Tror ikke jeg gidder mer, ble kjedelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Purify: Fins 20 levels da Så du var ganske nær.. Lenke til kommentar
highlander Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Endte bare med at jeg skrudde av lyden Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 kom til level 13 så knuste jeg musa ! Lenke til kommentar
highlander Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Tok en stund før jeg klarte det ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå