Gå til innhold

Hva med radeon 9600pro?

PGY

Anbefalte innlegg

Gjør jeg et bra kjøp med denne da?? [url="http://www.komplet.no/k/ki.asp?sku=302975&cks=SER"]http://www.komplet.no/k/ki.asp?sku=302975&cks=SER[/url]
Nå strekker jeg meg MAX på prisskalaen også..er dette brukbart kort :w00t: Endret av PGY
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9018234

strekker du deg maks?

Uansett, har aldri hørt om ADVANCE kortet. Sapphire 9600pro korta er greie de selv om de kun har 128bits buss. Spørs litt på hva du skal bruke kortet til. Internettseiling krever ingenting bedre enn radeon7000 kort (!).

Anbefaler deg å sjekke den glimrende skjermkorttabellen som også er sticky. Den finner du her

Endret av Slettet+9018234
Lenke til kommentar
strekker du deg maks?

Uansett, har aldri hørt om ADVANCE kortet. Sapphire 9600pro korta er greie de selv om de kun har 128bits buss. Spørs litt på hva du skal bruke kortet til. Internettseiling krever ingenting bedre enn radeon7000 kort (!).

Anbefaler deg å sjekke den glimrende skjermkorttabellen som også er sticky. Den finner du her

Han strekker seg vel maks for hva han ønsker å gi for et kort.

Radeon 9600 Pro er et helt brukbart kort i mellomklasse. Det er et ganske bra kort, ikke dårlig i det hele tatt for mange.

Lenke til kommentar
;) Så om jeg nå oppgraderer min Dell Dimension med Pentium4 og 2,0Gb pross, og 256Mb :mad: PÆLMER ut 16MbAti Rage 128 Ultra :tease: ....setter inn en Radeon 9600 atlantis 128Mb og plusser på med 512Mb ram :dribble: til...så har jeg en nesten tipptopp maskin?? :thumbup: Endret av PGY
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234
jeg ville heller ha strukket meg til dette kortet:linky

Helt enig, spar litt også kjøper du radeon9800pro

evnt så kan du kjøpe radeon9800se som kan moddes til et 9800pro. (Mange guider på hvordan du gjør det her på forumet).

Han strekker seg vel maks for hva han ønsker å gi for et kort.

skjønte det, syntes bare at 900 var litt lite om man ønsker et "godt" kort. 9600pro er greit det og dekker nok de flestes krav. Men helt avhengig av hva trådstarter skal spille og hva han/hun har hatt før.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

Folkens, skjerpings. Krangling tar dere på PM.

PGY: Gå for radeon9600, du vil nok bli fornøyd. :) Helt enig med det når det gjelder "gode råd". For mange her skjønner ikke at de litt billigere kortene er gode kort de også.

Sjekk min budget skjermkort review som kommer på nordichardware.com om kort tid så får dere se at billige kort er bra kort - de også!!

Lenke til kommentar
:no: Sukk og stønn...Gir opp dette foumet...

Takk for meg, og takk for "gode" råd

Spør jeg her så er det kun det dyreste som duger..og ikke det er bra nok engang

Det er lett for at man glemmer at ikke alle har like høye krav. Jeg gjør det stadig vekk selv. 9600 pro er ett helt greit kort som du kan spille alt med uten problemer. Du må nok være villig til å ofre de høyeste oppløsningene og AA/AF men det er da ikke det viktigste vel? Du kan, såfremt resten av maskinen er ok, spille doom 3, farcry, halflife 2 når det kommer osv..

Du er vant til ett 16MB ati kort og dette vil nok bli en ny verden for deg.

Endret av Carnifex
Lenke til kommentar

Jeg vil foreslå dette MSI GeForce4 Ti4200-8X 128MB, det har i praksis samme ytelse som et 9600 Pro, klokker bra og er billig!

Hvis du er vant med et 16Mb Ati Rage 128 Ultra, vil det kortet bli en stor forbedring + at du sparer noen hundrelapper til neste oppgradering... :)

Kortet jeg linket til er solgt nå, men et er fins ofte tilsvarende bra tilbud hos Komplett, PS Data, MPX og andre nettbutikker. :thumbup:

Endret av Fiesta
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...