kaaasen Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Heisann! Har blitt invitert til ei "venninne" for å se film i morgen kveld, og lurer på om dere har noen SKIKKELIG skumle filmer å anbefale. De to siste filmene vi så, var Signs og Darkness Falls, som virkelig skremte henne. Det eneste negative med det, var at jeg hadde sett begge filmene x antall ganger før. Ønsker ikke noen splatterfilm, men en film som setter nervene i høyspenn, for både store sterke meg, og vesle henne Tar imot alle tips Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Rose Red er jo en slager. Hvis hun klarte å bli skremt av Signs, som egentlig bare er skremmende dårlig, så burde RR gjøre underverker Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 Rose Red er jo en slager. Hvis hun klarte å bli skremt av Signs, som egentlig bare er skremmende dårlig, så burde RR gjøre underverker Red Rose? Den skal være mulig å få tak i på videoforumet? Hva slags film er det? Uten at du røper for mye liksom Er litt redd for å ta et søk på nettet, og få hele handlingen røpet. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Rose Red er skrevet av S. King. Handler om en gjeng forskere som skal inn i ett hjemsøkt hus for å prøve å bevise paranormale fenomener. Hvis du har sett The Haunting (den med Zeta Jones), så er Rose Red alt The Haunting BURDE ha vært. 4 timer lang deilig grøsser av den gamle typen. Dvs at effektene er ikke det som bærer filmen. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 4 timer lang film til en koselig kveld? nei nei, et blir feil gutten må jo ha en sjangs til å få gjort noe anet enn å se film. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Don't Say a Word eller The Sixth Sense. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 (endret) *slettet* Endret 19. september 2004 av Complexion Lenke til kommentar
Crack Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Poltergeist, The shining, The thing.. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 The thing.. Skikkelig bra og ekkel film. Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 jeepers creepers 2 Lenke til kommentar
Crack Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Hannibal og Silence of the Lambs skremte meg... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Hannibal og Silence of the Lambs skremte meg... Synes egentlig de filmene er mer ekle enn skumle. Men det er likevel knakende gode filmer Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) jeepers creepers 2 ikke bra grøss , er det egentlig grøss ? sett på Kiosk 4 og se på motorsag masakeren (texan chainsaw masacre eller noe) Endret 19. september 2004 av Chris_p4_2.8@800 Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) vekk, sa folk Endret 12. februar 2009 av Acrid Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 jeepers creepers 2 ikke bra grøss , er det egentlig grøss ? eg trur ikke da er grøss, men eg synest no hvertfall den er skumel og bra Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 wrong turn Wrong turn er seriøst den latterligste filmen jeg har sett.... Den var bare komisk, serlig hvis du hører på komentarene om filmen etterpå. Smaken er som baken, men jeg ville ikke anbefalt den som en "skummel" film. Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 wrong turn Wrong turn er seriøst den latterligste filmen jeg har sett.... Den var bare komisk, serlig hvis du hører på komentarene om filmen etterpå. Smaken er som baken, men jeg ville ikke anbefalt den som en "skummel" film. da tøfaste i filmen er den minste av dei der unormale folko som bur skoggen, da er så løye når han springer etter dei, når dei har tatt bilen, når han skrikker :!: eg er faktisk enig med deg, da er meir en koedie enn en grøsser synest i hvertfall eg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå