amiga600 Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Skjermen min står på 85Hz i windows. Men når jeg spiller battlefield vietnam stiller den seg til 59Hz!! selv om det er samme oppløsning. Noen som vet hvordan jeg får 85Hz i BFV Lenke til kommentar
highlander Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 ReForce eller evt Nvidia refreshtool til nvidia kort. Og hva slags skjerm har du? Mulig skjermen din ikke klarer bedre. Lenke til kommentar
amiga600 Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 Skjermen min klarer det den. Har jo 85Hz på den oppløsningen i de fleste andre spill f.eks i bf1942 Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Du må ha RefreshLock eller Refreshforce. Orker ikke å finne link. Det er så mange poster om dette emnet. Det er bare å søke etter refreshlock på www.google.com. Lenke til kommentar
XU Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Gå inn i settings og videodefault. Sett "renderer.allowAllRefreshRate 1", står 0 som default der. Lenke til kommentar
amiga600 Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 vel.. det fungerer ikke Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) vel.. det fungerer ikke det er kjempelett å få over 85 hz i spill, alt du trenger er powerstrip. vent litt så skal jeg gi deg en link link etter at du har innstallert det høyreklikker du på pstrip ikonet nede på oppgavelinjen, derretter displays profiles - configure - anvanced timing options - custom resulutions, så velger du den oppløsninga du bruker i spillet, og max vertical refresh rate skjermen din takler i den oppløsninga, og trykker på add new resulution. vanskeligere enn det er det ikke Endret 17. september 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
XU Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 vel.. det fungerer ikke Hmm. Vet ikke om du så etter dette i spillet eller om du gikk inn i fila "videodefault". Gå inn i: Bokstavnavn:\Program Files\EA GAMES\Battlefield Vietnam\Mods\BfVietnam\settings\videodefault. Ta å åpne en fila i Notpad, nederst står det "renderer.allowAllrefreshRates 0" bytt ut "0" med "1". Når den står på "0". er spillet låst til 60hz. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 (endret) bestandig er det en consol i spill. fin den å skriv r_displayrefresh 85 eller fin en command som er i nærheten. mulighet er å bruke google.com let om du finner commanden der. Endret 17. september 2004 av xanth0s Lenke til kommentar
amiga600 Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Gå inn i settings og videodefault. Sett "renderer.allowAllRefreshRate 1", står 0 som default der. Beklager folkens!! bare jeg som surrer litt.. Det funket som bare det Takk til alle som har sendt svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå